کد خبر: ۸۲۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
تعداد بازدید: ۴۱۰
سوریه سقوط یک فروند جنگنده ارتش خود را در منطقه تحت کنترل تروریست‌ها در ادلب تائید کرد. گروه تروریستی موسوم به تحریر الشام (جبهه النصره سابق) روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک فروند جنگنده سوری را ساقط کرده است.
سوریه سقوط جنگنده خود از سوی جبهه النصره را تائید کرد / از سرنوشت خلبان اطلاعی در دست نیستسوریه سقوط یک فروند جنگنده ارتش خود را در منطقه تحت کنترل تروریست‌ها در ادلب تائید کرد.

به گزارش خبرداغ، یک فروند جنگنده ارتش روز چهارشنبه در حین انجام ماموریت برای انهدام مقرهای گروه تروریستی جبهه النصره در منطقه التمانعه، هدف موشک ضد هوایی گروه‌های تروریستی مستقر در منطقه قرار گرفت.

بر اثر شلیک موشک، این هواپیما سرنگون شد و تاکنون از سرنوشت خلبان آن اطلاعی در دست نیست.

گروه تروریستی موسوم به تحریر الشام (جبهه النصره سابق) روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک فروند جنگنده سوری را ساقط کرده است.

این در حالی است که تروریست‌های مورد حمایت صهیونیست‌ها و آمریکا بارها از استان های ادلب و حماه، دیگر مناطق سوریه و غیرنظامیان این کشور را هدف قرار داده اند.

سوریه در هشت سال گذشته شاهد جنگ داخلی و حضور گروه های تروریستی حمایت شده از سوی کشورهای غربی- عربی است که تاکنون صدها هزار کشته و میلیون ها نفر آواره در داخل و خارج این کشور به جا گذاشته است.

منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: