کد خبر: ۸۲۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹
تعداد بازدید: ۶۰۱
فال روز پنج شنبه 24 مرداد 1398
متولدین فروردین ماه : امروز برای آزاد کردن روحتان بهتر است که دور خود را خلوت کنید. می توانید این کار با با تمیز کردن منزل و مرتب کردن لوازم انجام دهید. گاهی اوقات بهتر است که با بچه های کوچک به گردش بروید تا ارامش دهنی زیادی پیدا کنید. نسبت به بدبیاری ها و اتفاقات منفی زندگی گله و شکایت نکنید. این مشکلات به زودی رفع خواهند شد. اگر قصد خرید خانه دارید، هر چه سریع تر این کار را انجام دهید. خرید خانه می تواند باعث شود که از لحاط مالی سود کنید. مراقب خانواده خود باشید و اجازه ندهید که به تنهایی سختی های زندگی را به دوش بکشند.

متولدین اردیبهشت ماه : شما انسان کاملا صادق و شجاعی هستید. امروز شرایطی پیش می آید که همین شجاعتی که دارید، باعث نجاتتان می شود. از بدگویی پشت دیگران حدر کنید. این کار باعث می شود که دشمنان زیادی پیدا کنید. علاوه بر اینکه انرژی های منفی این کار دوباره به سمت خودتان بازگشت خواهد کرد. شاید دوست داشته باشید که یک حرفه جدید یاد بگیرید. امروز بهترین روزی است که می توانید یک هنر یا یک حرفه جدید را بیاموزید. گاهی اوقات باید پا روی نفس خود بگذارید و کارهایی را انجام دهید که خلاف میلتان است. مطمئن باشید که سختی های شما بالاخره نتایج مثبت خود را نشان می دهند.
 

متولدین خرداد ماه : شما انسان محبوبی نزد دیگران هستید. معمولا دیگران به عنوان یک انسان موفق از شما یاد می کنند. می توانید این موفقت خود را به دیگران نیز اموزش دهید و راه های رسیدن به موفقیت را نیز به انان یاد دهید. گاهی اوقات ممکن است اتفاقاتی در زندگی رخ دهد که شما را از همه چیز ناامید کند. اما بهتر است که به خدا توکل کنید. شما انسان قوی هستید و می توانید به راحتی بر سختی های زندگی غلبه کنید. اگر مجرد هستید، بهتر است که چشمتان را به ردی آدم های اطراف باز کنید. سعی کنید که کمی از لاک تنهایی خود بیرون بیایید و با انسان های جدید ارتباط برقرار کنید.

 متولدین تیر ماه : انرژی شما امروز به حدی زیاد است که می توانید برای انجام پروژه های بسیار مهم از ان کمک بگیرید و با انها را با موفقیت به پایان برسانید. گاهی اوقات افرادی در اطراف شما قرار می گیرند و از هر کاری که انجام می دهید، تعریف و تمجید زیادی می کنند. بهتر است که به این افراد اهمیت ندهید و به تعاریف و تمجید آنان غره نشوید. کمی از دیگران فاصله بگیرید تا بتوانید در تنهایی در مورد خودتان فکر کنید. اگر ازدواج کرده اید، می توانید با همسر در مورد وارد کردن یک فرزند به زندگی فکر کنید. پا گذاشتن منزل به زندگی شما باعث می شود که روحیه بگیرید و راحت تر با سختی های زندگی کنار بیایید.

متولدین مرداد ماه : امروز می توانید از فرهیختگی و دانایی خود استفاده کنید و به دیگران مشاوره های خوبی دهید. از پدر و مادر خود در سختی های زندگی کمک بگیرید و مشورت آن ها را در زندگی اجرا کنید. گاهی اوقات متوجه می شوید که افرادی پشت سر شما بدگویی کرده اند. هیچ واکنش تندی در برابر رفتار این افراد نشان ندهید. بهترین انتقام از دشمنان این است که خود را رشد دهید و پیشرفت خود را روز افزون کنید. افرادی در اطراف شما هستند که می توانند در مواقع سختی، دست یاری و کمک شما را بپدیرند. این افراد در زندگی خود نگه دارید. با وجود انها هیچ مشکلی نمی تواند شما را از پای در بیاورد.



 متولدین شهریور ماه : امروز از لحاظ روحی در شرایط سختی قرار خواهید گرفت. خونسردی خود را حفظ کنید. مطمئن باشید که در شرایط سخت، افراد زیادی به کمک شما می شتابند و دوستان واقعی خود را در این مسیر خواهید شناخت. شاید یکی از عزیزان شما در بستر بیماری بیافتد که به زودی با دعا بهبود پیدا خواهد کرد. از شخصی درخواستی دارید. بهتر است که امروز این درخواست را با او در میان بگذارید. از این کار نترسید. خانواده شما چشم انتظارتان هستند. محبت خود را از آنها دریغ نکنید.


 متولدین مهر ماه : امروز از لحاظ شغلی موقعیت جدیدی بر سر راه شما قرار می گیرد. شاید تجربه این نوقعیت جدید کمی برایتان سخت باشد. اما بهتر است که ترس های خود را کنار بگذارید و این شرایط سخت را قبول کنید. گاهی اوقات افرادی در اطراف شما هستند که نسبت به آنها بی توجهی می کنید. اما بدانید که این افراد در شرایط سخت کمک حال شما خواهند بود. اگر شرایط تعویض خانه را دارید، حتما این کار را انجام دهید. امروز روز خوش یمنی برای قرارداد بستن یا انجام پروژه های کاری بزرگ می باشد. پس این فرصت را از دست ندهید.

متولدین آبان ماه : شما انسان بیش از حد احساسی هستید. امروز اتفاقی خواهد افتاد که این احساسات بیش از حد به شما لطمه می زند. گاهی اوقات بهتر است که کمی خودتان را از هیایوها و مشغله های زندگی دور کمید تا بتوانید بهترین انتخاب ه ا و تصمیم گیری ها را در زندگی داشته باشید. فردی به زندگی شما پا خواهد گداشت که از لحاظ احساسی به او وابسته خواهید شد. اما مراقب باشید. قبل از هرگونه رابطه جدی، به شناخت روحیات و ویژگی های این فرد بپردازید و هرگز مسائل خصوصی را برای او بازگو نکنید.


متولدین آذر ماه : امروز شرایط زندگی برایتان از هر زمان دیگری سخت تر شده است. دلتان می خواهد که کمی از مسائل کاری فاصله بگیرید. بهتر است که در اوج خستگی چند روزی را به خود استراحت دهید و با دوستانتان به یک منطقه خوش اب و هوا سفر کنید. مطمئن باشید که با انرژی بیشتری دوباره به محل کار خود بر می گردید. شما انسان دست و دلبازی هستید. همین مهربانی و خیرخواهی شما باعث می شود که بیش از همیشه در نزد دیگرلن محبوب باشید . از لحاظ ظاهری هیچ جذابیتی کم ندارید و می توانید بهترین ها را به سمت خود جذب کنید. کافی است که اراده کنید.


 متولدین دی ماه : شرایط مالی زندگی شما نسبتا راضی کننده است. اما خوشبختانه امروز موقعیت هایی برایتان پیش می آید که می توانید این شرایط را بهبود ببخشید و در رفاه بیشتری زندگی کنید. شما قلبا انسان با محبتی هستید. اما توصیه می کنیم که این عواطف و احساسات را در ظاهر نیز نشان دهید تا آدم های اطرافتان نیز به وجود شما دلگرم شوند. گاهی اوقات برای از بین بردن خستگی می توانید سفر کنید و در کنار آشنایان و دوستانتان، موقعیت ها و تجربه های لذت بخشی را رقم بزنید.


 متولدین بهمن ماه : سفر کردن روح شما را تازه می کند. در اولین تعطیلی که داشتید حتما این کار را انجام دهید. سن جوانی بهترین زنان برای تلاش و کسب موفقیت ها و تجربه های متعدد است. شما انسان خلاق و با پشتکاری هستید. همین امر می توانید موفقیت شما را روز افزون کنید. از لحاظ مالی، شرایط بهتر از همیشه خواهد شد. بهتر است که کمی از ولخرجی کردن دست بردارید و پس انداز را یاد بگیرید. اگر فرزند دارید، توجه خود را به او افزایش دهید. بچه های کوچک به محبت شما نیاز دارند. اگر با کسی قهر هستید، امروز زمانی عالی برای گنار گذاشتن کدورت هاست. چه بهتر که غرور خود را نادیده بگیرید و خودتان برای آشتی کردن پیش قدم شوید.


 متولدین اسفند ماه : از خرج کردن و تفریح نترسید. انسان های خوبی در اطراف شما هستند که می توانند در شرایط سخت همراهی تان کنند. بهتر است که توجه خود را نسبت به همسر افزایش دهید. شاید بین اعضای خانواده تان موضوع و کشمکشی اتفاق بیافتد. اگر شما هیچ نقشی در این کشمکش ها ندارید، بهتر است که خودتان را کنار بکشید و در این موضوع دخالت نکنید. بیش از همیشه مراقب جسم خود باشید و از رژیم های غذایی سالم استفاده کنید. یک ورزش جدید را شروع کنید تا سموم بدنتان از طریق آن دفع شوند. اگر فرزند دارید، کمی به آنها ازادی عمل بدهید. محدود کردن باعث از بین بردن اعتماد به نفس فرزندان می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: