کد خبر: ۸۲۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
تعداد بازدید: ۳۶۳
پیام لاریجانی به نصرالله و بری:
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی سالروز پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه را به رئیس مجلس لبنان و دبیرکل حزب الله لبنان تبریک گفت.
جبهه مقاومت و حزب‌الله نشان داد شکست‌­ناپذیری رژیم صهیونیستی افسانه ­ استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه‌­ای به "نبیه بری" رئیس مجلس لبنان و "سیدحسن نصرالله" دبیرکل حزب ­الله لبنان به مناسبت سالروز پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه تبریک گفت.

وی در بخشی از این پیام با اشاره به شکستن هیمنه دروغین رژیم اشغالگر قدس در جنگ ۳۳ روزه لبنان، تاکید کرد: این پیروزی حاصل درایت و رهبری جریان مقاومت و قدرت ایمان، جهاد و فداکاری رزمندگان حزب ­الله بود و ثابت کرد شکست ­ناپذیری رژیم صهیونیستی افسانه ­ای بیش نیست.

رئیس مجلس با اعلام حمایت مجدد جمهوری اسلامی ایران از جریان مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی،آورده است: نقشه ­های شوم صهیونیست­ ها در تجزیه کشورهای اسلامی با شکست مواجه گردیده است و طرح معامله قرن هرگز قادر نخواهد بود آرزوی تجاوزکارانه صهیونیست‌­ها را برآورده سازد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: