کد خبر: ۸۲۳۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
تعداد بازدید: ۴۱۸
انتشار عکس‌های بزرگمهر حسین پور به همراه گربه‌اش که تازه آن را از دست داده در صفحه اینستاگرامش، واکنش‌های زیادی را از طرف سلبریتی‌ها به همراه داشت.
به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: انتشار عکس‌های بزرگمهر حسین پور به همراه گربه‌اش که تازه آن را از دست داده در صفحه اینستاگرامش، واکنش‌های زیادی را از طرف سلبریتی‌ها به همراه داشت. او در یادداشتی برای گربه‌اش نوشت:

«مشا جانم... قربونت برم الهی...! زود رفتی از پیشمون...دیگران هر چی می‌خوان بگن که موقعش بود...اما نه...همشون بی‌خود میگن...خیلی زود بود....!

می‌خواستم قشنگ‌ترین تابلوی جهان رو ازت بکشم... زیباترین جمله‌های دنیا رو برات بنویسم... جذاب‌ترین کمیک‌استریپ رو ازت بکشم... اما نتونستم... چند وقت پیش آیدین آغداشلو تصویری از مادرش رو منتشر کرد. زیر پستش نوشتم هیچ‌وقت نتونستم عزیزترین‌هایم رو به تصویر بکشم...چون از روزی که تصویرشون باشه و خودشون نباشن می‌ترسم... پسرم... بابا جونم...

قشنگ‌ترین دنیا رو برامون ساختی... زیباترین لحظه‌ها رو برامون خلق کردی... تو همیشه تو بغلمی... تا آخر عمرم تنها کسی‌ام که مثل همیشه تو بغلم می‌مونی»

غش و ضعف سلبریتی‌ها برای مرگ یک گربه

غش و ضعف سلبریتی‌ها برای مرگ یک گربه

غش و ضعف سلبریتی‌ها برای مرگ یک گربه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: