کد خبر: ۸۲۳۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
تعداد بازدید: ۲۲۵
رئیس دفتر رئیس جمهور اعلام کرد: آقای تخت روانچی یک نامه اعتراضی جدی به دبیر کل سازمان ملل نوشته و از ایشان خواستند که موضوع تحریم ظریف را پیگیری کنند.
واعظی: مذاکره با اروپا جدی تری شده؛ صحبت هایی شده که بتوانیم به چارچوب هایی برسیم / برای رفع تحریم ظریف، یک نامه جدی به سازمان ملل نوشته ایم

رئیس دفتر رئیس جمهور اعلام کرد: آقای تخت روانچی یک نامه اعتراضی جدی به دبیر کل سازمان ملل نوشته و از ایشان خواستند که موضوع تحریم ظریف را پیگیری کنند.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه صبح امروز هیأت دولت، درباره مذاکره با اروپا گفت: مذاکره با اروپا جدی تری شده است، در کنار این مذاکرات صحبت هایی شده که بتوانیم به چارچوب هایی برسیم و امیدواریم به بهره مندی از منافع برجام برسیم.

وی همچنین گفت: در مورد اینکه اگر به جمع بندی نرسیم گام سوم را انجام می‌دهیم، تردیدی نیست.

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره اینکه آیا مذاکراتی با سازمان ملل برای رفع تحریم ظریف و حضور وی با هیات ایرانی در سازمان ملل شده است، گفت: بله. آقای تخت روانچی یک نامه اعتراضی جدی به دبیر کل سازمان ملل نوشته و از ایشان خواستند که موضوع را پیگیری کنند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: