کد خبر: ۸۲۳۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵
تعداد بازدید: ۳۴۲
معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فرارسیدن ۲۲ مرداد روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی را تبریک گفت.
پیام تبریک دکتر مونسان به‌مناسبت روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعیبه‌گزارش خبرداغ به نقل از  میراث‌آریا ، پیام تبریک دکتر علی‌اصغر مونسان به این مناسبت به شرح زیر است:

«نام‌گذاری یک روز خاص برای تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی بی‌تردید نشان از اهمیت غیرقابل انکار نهادهای مدنی به‌طور عام و سازمان‌های غیردولتی به‌طور خاص در حل مشکلات جامعه دارد و دولت تدبیر و امید با درک اهمیت این موضوع، گام‌هایی عملی را در تسهیل و تقویت مشارکت‌های مردمی برداشته است. بر این سیاق می‌توان نقش‌های موثری همچون هم‌فکری و همراهی با دولت و بخش خصوصی، مشارکت در برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و ترویجی، دیدبانی و انعکاس مطالبات مردمی به دستگاه‌های اجرایی، گفتمان‌سازی برای حل مشکلات جامعه در حوزه‌های مختلف را برای سازمان‌های غیر‌دولتی احصا و اجرایی کرد.

سازمان‌های غیردولتی در‌عین‌حال به دلایلی همچون استقلال منابع مالی و انسانی، تصمیم‌گیری سریع و به‌دور از بوروکراسی، انعطاف‌پذیری و خودپدیداری، از کارآمدی رو‌به‌رشدی برخوردارند و با تکیه بر همیاری و هم‌فکری مردم، جامعه مدنی را اصل حاکم بر فعالیت خود قرار داده‌اند.

22 مرداد روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی را به مردم مشارکت‌جوی ایران اسلامی به‌ویژه سازمان‌های غیردولتی تبریک می‌گویم و برای فعالان و دغدغه‌مندان این عرصه آرزوی توفیق در مسیر تحقق آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزومندم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: