کد خبر: ۸۲۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹
تعداد بازدید: ۶۴۲
ظهر روز عید بود که هواداران استقلال با توئیت عجیب دی‌مارتزیو خبرنگار مطرح ایتالیایی و دوست صمیمی استراماچونی مواجه شدند.
خط و نشان استراماچونی از راه دور برای فتحی
به گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: ظهر روز عید بود که هواداران استقلال با توئیت عجیب دی‌مارتزیو خبرنگار مطرح ایتالیایی و دوست صمیمی استراماچونی مواجه شدند. او از جدایی قریب‌الوقوع استراماچونی از استقلال طی 48 ساعت آینده خبر داد و به این اشاره کرد که مشکلات بی‌پایان باعث دلسردی این مربی ایتالیایی از ادامه کار در ایران شده‌اند. دی مارتزیو به عدم جذب بازیکنان مورد نظر استراماچونی اشاره کرده، اما پیگیری‌ها مشخص می‌کند اوضاع کمی پیچیده‌تر از این حرف‌هاست!

استراماچونی مشکل تدارکاتی دارد

علاوه‌بر مشکل عدم صدور ویزای فرودگاهی برای میلیچ و ناتوانی باشگاه در جذب دو هافبک مهاجم مدنظر استراماچونی، مطابق شنیده‌ها او در کارهای تدارکاتی ساده خود نیز دچار مشکل شده است! خالی‌شدن باشگاه از مردان اجرایی و مشکلات همیشگی بودجه، مرد ایتالیایی را کلافه کرده طوری که گاهی‌اوقات خودش برای تامین بخشی از نیازهای ساده دست به جیب شده است!

خط‌و‌نشان کشیدن از ایتالیا

کسی نمی‌داند خشم و آتش استراماچونی از کی به اوج رسید، اما مطمئن باشید انتقال خبر به ایتالیا وقتی صورت گرفته که قطره آخر در جام فرو ریخته و کاسه صبر او را لبریز کرده. منهای همه مشکلات ریز و درشت در دو ماه اخیر که اخبارش جسته و گریخته به رسانه‌ها رسیده‌اند، می‌توان از چند خبر منفی اسم برد که در روزهای اخیر به‌شدت روی اعصاب مرد ایتالیایی رژه می‌رفت.

یکی خبر انتشار رقم قراردادهای بازیکنان در یک روزنامه ورزشی بود که استراماچونی را بی‌اندازه عصبانی کرد چراکه سرمربی ایتالیایی اعتقاد دارد این امر باعث به حاشیه رفتن تیم و ایجاد ذهنیت منفی بین بازیکنان می‌شود و درنهایت اتحاد و همبستگی تیم را به‌هم می‌زند.

نکته دوم که باعث خشم مرد ایتالیایی شد، برگشت خوردن ویزای میلیچ، مدافع کروات تیم بود که باعث دیپورت‌شدن او از ایران شد! میلیچ که بعد از مدت‌ها تلاش‌های استراماچونی برای جذب یک مدافع چپ، با استقلال به توافق رسیده بود به‌دلیل عدم هماهنگی‌های اداری باشگاه نتوانست ویزای فرودگاهی را پر کند و درنتیجه در فرودگاه امام خمینی(ره) متوقف شد! هر چند باشگاه با ساعت‌ها تاخیر خبر بازگشت او به کرواسی را تکذیب کرد و در بیانیه‌ای بی‌رمق و کمرنگ به این موقعیت اشاره کرد که این بازیکن و مدیربرنامه‌اش به خرج باشگاه عازم امارات شده‌اند تا دوباره به ایران برگردند، اما نفس اینکه باشگاه استقلال نتوانسته یک کار ساده ویزایی را انجام دهد برای سرمربی ایتالیایی و هواداران بی‌اندازه نگران‌کننده است.

اعتراض هواداران به فتحی

در‌حالی‌که مسئولان باشگاه روزه سکوت گرفته بودند و هواداران استقلال نیز به ماندن سرمربی خود امیدی نداشتند، حضور استراماچونی در ورزشگاه پیکانشهر و برای هدایت استقلال در بازی دوستانه مقابل شاگردان حسین فرکی، سبب شد تا امیدهای آنها برای ماندن سرمربی استقلال بیشتر شود! تعدادی از هواداران استقلال که برای تماشای بازی به پیکانشهر رفته بودند و با وجود راه نیافتن به داخل باشگاه، از پشت دیوار شمالی شکست ۲ برصفر تیم‌شان مقابل پیکان را تماشا کردند. آنها البته در طول بازی حسابی از خجالت مدیرعامل باشگاه درآمدند و خواهان استعفای او شدند.

تکذیب فتحی

اما امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال که مطابق شنیده‌ها روز گذشته و در اوج این مشکلات در شیراز حضور داشت، شب گذشته در مصاحبه‌ای تلویزیونی هرگونه ناهماهنگی بین خود و استراماچونی را تکذیب کرد و از ماندن این مربی و تداوم کار او خبر داد.

او درمورد وضعیت مدافع چپ تیم گفت: «درخصوص ورود میلیچ باید بگویم که چهارشنبه شب و درواقع بامداد پنجشنبه با سرمربی تیم برای جذب این بازیکن به توافق رسیدیم. از پنجشنبه صبح مقدمات تهیه ویزا و بلیت برای این بازیکن را آغاز کردیم. با توجه به تعطیلی پنجشنبه و جمعه، روز شنبه با فدراسیون مکاتبه کردیم و حتی غیرمکتوب هم پیگیر بودیم تا مشکلاتی که الان به‌وجود‌ آمده، برای این بازیکن و ایجنتش به‌وجود نیاید. شنبه‌شب یکی از ایجنت‌های این بازیکن از اسپانیا وارد تهران شد و یکشنبه جلسه خوبی در باشگاه با او داشتیم. در کلیات با هم به توافق رسیدیم و شرایط عقد قرارداد هم آماده شد. عصر دیروز باید میلیچ و دیگر ایجنت او وارد تهران می‌شدند. متاسفانه به‌دلیل اینکه نامه‌ای از فدراسیون به نهاد مربوطه در فرودگاه نرسیده بود، این دو نفر نتوانستند وارد تهران شوند. به‌همین‌دلیل آنها با هماهنگی باشگاه استقلال به دبی رفتند و فردا یا پس‌فردا بعد از صدور ویزا به ایران بازمی‌گردند.»

جلسه اضطراری بین فتحی و استراماچونی

با بازگشت فتحی از سفر شیراز و حضورش در تهران باید انتظار یک جلسه اضطراری بین مدیرعامل و سرمربی باشگاه پیرامون مسائل مختلف را داشته باشیم. قطعا سرمربی استقلال در این جلسه مواردی که باعث نگرانی و خشم او شده را با مدیرعامل در میان خواهد گذاشت. ببینیم این جلسه کی برگزار خواهد شد و ماحصل آن چه خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: