کد خبر: ۸۲۲۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
تعداد بازدید: ۹۵۰
بالا رفتن آمار بی خانمان یا کارتن خواب ها یکی از مشکلاتی است که بسیاری از کشور های جهان با آن رو به رو شده اند. اکنون اگر بشنوید که یک کارتن خواب جوان در مدتی کوتاه به یک میلیونر سرشناس تبدیل شده است چه می گویید؟

بالا رفتن آمار بی خانمان یا کارتن خواب ها یکی از مشکلاتی است که بسیاری از کشور های جهان با آن رو به رو شده اند. اکنون اگر بشنوید که یک کارتن خواب جوان در مدتی کوتاه به یک میلیونر سرشناس تبدیل شده است چه می گویید؟

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، یک پسر 21 ساله به نام هری سندرز اهل ملبورن استرالیا زمانی که فقط 17 سال داشت بی خانمان شد اما اکنون موفق شده است که روی پاهای خود ایستاده و یکی از ثروتمند ترین چهره های این کشور باشد.

این کارآفرین جوان شانس را نادیده گرفت و تصمیم گرفت خودش سرنوشت خود را رقم بزند و مدیرعامل کسب و کار خود شود. او اکنون  مدیرعامل Studiohawk است که ارزشی معادل  1.5 میلیون دلار دارد.جالب است بدانید وی در تلاش است بی خانمان های مثل خود را نیز نجات دهد. او رموز موفقیت خود را شامل خوابیدن هرچه بیشتر و نپوشیدن کت و شلوار می داند.

چگونه یک پسر 21 ساله کارتن خواب به میلیونر سرشناس استرالیا تبدیل شد؟

او می گوید: "من فکر می کنم مهمترین کاری که می توانید انجام دهید این است که لباس خودتان را بپوشید. برای موفقیت لازم نیست بیش از حد رسمی باشید. من فکر می کنم 21 ساله بودن و پوشیدن کت و شلوار گران قیمت و سفارشی برای بسیاری از مردم خط قرمز ایجاد می کند و حتی می تواند باعث شود افراد برداشت اشتباهی از شخصیت شما داشته باشند."

او ادامه می دهد: "بسیاری از مردم فکر می کنند که برای موفقیت باید تمام شب بیدار باشند و کار کنند. اما شما نباید به خاطر شغلتان خود نمی توانید خود را از خواب محروم کنید. من هر شب هشت ساعت یا بیشتر می خوابم تا بتوانم در صدر وضعیت خود باشم. بنابراین اگر گیج هستید یا نمی توانید شغل خود را به درستی اداره کنید. چک کردن ایمل ها تا سه صبح را متوقف کنید و استراحت کنید تا بتوانید بهترین باشید."

چگونه یک پسر 21 ساله کارتن خواب به میلیونر سرشناس استرالیا تبدیل شد؟

اما چه شد که هری به اینجا رسید؟ هری خانواده دارد اما در هفده سالگی با وجود هوش زیاد به شدت پرخاشگر، عصبی و دردسر ساز بود و در نهایت از خانه اخراج شد، گرچه خانواده او را دوباره می پذریرفتند اما او از سر لجبازی راهی خانه دوستانش و سپس کارتن خوابی شد. او می گوید گرچه لحظه های منفی زیادی وجود داشت ، اما فکر می کنم تجربه بی خانمان بودن ، مقاومت  را به من آموخت و مرا بالغ کرد. اگر این طور نبود ، من همان شخص سابق بودم. با پشت سر گذاشتن چنین مشکلاتی ، هنگام برخورد با شرایط استرس زا اعتماد به نفس بیشتری دارم."

حدود سه سال بعد از کارتن خوابی او یک سیستم بهینه سازی موتور جستجو در اینترنت را طراحی کرد. این سیستم به سرعت محبوب شد. البته نمی توان از هوش بالا و استعداد هری غافل شد ولی عزم او برای موفقیت نیز راسخ بود. او پس از مدتی دفتری در لندن افتتاح کرد و اعلام کرد که می خواهد برخی از چیزهایی را که آموخته است به اشتراک بگذارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: