کد خبر: ۸۲۲۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۲۸۰
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از امشب و فردا روند کاهش دما انتظار می رود و ماندگاری هوای خنک تا پایان هفته ادامه دارد.
هوای تهران خنک می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا ، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از امشب و فردا روند کاهش دما انتظار می رود و ماندگاری هوای خنک تا پایان هفته ادامه دارد.

بر اساس داده ها و نقشه های هواشناسی، طی سه روز آینده آسمان استان تهران کمی ابری در بعدازظهر با افزایش ابر و در مناطق شمالی بخصوص در ارتفاعات شرقی گاهی آذرخش و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

همچنین در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در مناطق جنوبی و غربی استان وزش باد شدید به همراه احتمال گرد و خاک دور از انتظار نیست.

بیشینه و کمینه هوای تهران در روزهای یکشنبه ۳۸ و ۲۶، دوشنبه ۳۵ و ۲۵، سه شنبه ۳۵ و ۲۳، چهارشنبه ۳۴ و ۲۲ و پنجشنبه ۳۵ و ۲۵ خواهد بود.

ورامین با ۴۰ درجه سانتیگراد و فیروزکوه با ۱۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: