کد خبر: ۸۲۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۳۹۷
سهراب مرادی به بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو می‌رسد.
سهراب مرادی به المپیک می‌رسد اما به قهرمانی جهان نه

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا  دکتر بابک امینی پزشک معالج شانه سهراب مرادی صبح امروز (یکشنبه ۲۰مردادماه) ضمن حضور در محل فدراسیون وزنه‌برداری با علی مرادی رئیس و محسن بیرانوند دبیر فدراسیون دیدار و گفتگو کرد. رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در این دیدار با اهدای لوح تقدیر به دکتر امینی از زحمات وی در روند بهبود و تکمیل فرآیند درمان سهراب مرادی تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه نیز دکتر امینی در خصوص آخرین وضعیت آسیب‌دیدگی قهرمان وزنه برداری جهان و المپیک، اظهار کرد تا ۱۰ روز آینده با معاینات و بررسی‌های که خواهیم داشت، مشخص می‌شود که شانه سهراب نیاز به عمل جراحی دارد یا خیر.

و به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، پزشک جراح و متخصص مفاصل، تاکید کرد: به وضعیت و شرایط سهراب خوش‌بین هستم و به طورحتم وی به بازیهای المپیک۲۰۲۰توکیو خواهد رسید. ولی بخاطر بهبودی کامل و رسیدن به شرایط آرمانی، قهرمان ارزنده وزنه‌برداری ایران، در رقابتهای جهانی تایلند حضور پیدا نمی‌کند.تیم پزشکی معالج سهراب مرادی در مرکز پزشکی هانوفر(occ) آلمان کاملا ایرانی هستند و دکتر حسین آبرون هم در روند درمان حضور دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: