کد خبر: ۸۲۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
تعداد بازدید: ۸۲۵
دیاباته و تبریزی که هر دو عملکرد خوبی در بازی‌های پیش فصل داشتند و هواداران و منتقدان را به در پیش بودن یک خط حمله آتشین در لیگ نوزدهم امیدوار کرده‌اند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  استراماچونی در فصل نقل و انتقالات بعد از جذب دیاباته در خط حمله بازیکن دیگری در این خط نخواست و به نظر می‌رسد او از بازیکنانش در این بخش کاملا رضایت دارد.

 

بر اساس این خبر دیاباته و تبریزی هر دو عملکرد خوبی در  بازی‌های پیش فصل داشتند و هواداران و منتقدان را به در پیش بودن یک خط حمله آتشین در لیگ نوزدهم امیدوار کرده‌اند.

 

 

زوج آرش برهانی (۲۱ گل) و سیاوش اکبرپور (۱۲ گل)  در لیگ هشتم و همچنین زوج رضا عنایتی(۲۱ گل) و سیاوش اکبرپور (۱۲ گل) در لیگ پنجم  بهترین زوج تاریخ باشگاه استقلال هستند که روی‌هم ۳۳ گل به ثمر رساندند.

 

 

بعد از این، زوج عنایتی(۲۰ گل) و سیاوش اکبرپور (۷ گل) در لیگ چهارم با ۲۷ گل زده در رتبه بعدی قرار دارد. باید دید زوج شیخ دیاباته و مرتضی تبریزی می‌توانند به این رکورد برسند و حتی آن را بشکنند یا خیر؟ بیشترین گل تبریزی در لیگ ۱۳ گل بوده و دیاباته هم در یک‌فصل (فقط بازی‌های لیگ) بیش از ۱۴ گل نزده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: