کد خبر: ۸۲۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
تعداد بازدید: ۳۴۷
موضوعات محوری فاز اول این برنامه را اتفاقات سیاسی اخیر، مثل شکار پهپاد فوق پیشرفته آمریکا توسط ایران، برجام، پرونده هسته‌ای ایران و. .. در بر می‌گیرد. یعنی هر قسمت به یک موضوع خاص سیاسی می‌پردازد. اما فاز دوم این برنامه که پس از ایام محرم و صفر پخش خواهد شد، به‌طور هفتگی به موضوعات و مسائل سیاسی همان هفته خواهد پرداخت.
عروسک‌های سیاسی به تلویزیون می‌آیندبه گزارش خبرداغ به نقل از کیهان: مجموعه طنز عروسکی «بلبشو» آماده پخش از سیما شد؛ این مجموعه روایتگر موضوعات سیاسی روز از زبان عروسک‌های شخصیت‌های سیاسی است. علیرضا بختیان، مدیر تولید مجموعه «بلبشو» گفت: برای این مجموعه، بیش از 30 شخصیت عروسکی طراحی شده است.


در بین آنها از عروسک‌های شخصیت‌های سیاسی غربی ازجمله نتانیاهو و ترامپ گرفته تا کاراکترهای معروف سینمایی مثل مأمور 007 در مجموعه فیلم‌های جیمزباند و خبرنگاران ایرانی چون کامران نجف زاده و حمید معصومی‌نژاد وجود دارد.

وی ادامه داد: موضوعات محوری فاز اول این برنامه را اتفاقات سیاسی اخیر، مثل شکار پهپاد فوق پیشرفته آمریکا توسط ایران، برجام، پرونده هسته‌ای ایران و. .. در بر می‌گیرد. یعنی هر قسمت به یک موضوع خاص سیاسی می‌پردازد. اما فاز دوم این برنامه که پس از ایام محرم و صفر پخش خواهد شد، به‌طور هفتگی به موضوعات و مسائل سیاسی همان هفته خواهد پرداخت.

مدیر تولید مجموعه «بلبشو» افزود: تاکنون حدود 20 قسمت از این مجموعه آماده پخش شده که بناست، هفته‌ای سه شب از ساعت 20 تا 20:30 از شبکه دوم سیما روی آنتن برود. «بلبشو» محصول جدید اداره کل برنامه‌های سیاسی سیماست که تهیه‌کنندگی این برنامه به عهده احسان میرزاابوالحسنی است و کارگردانی آن را مهیار مجیب انجام داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: