کد خبر: ۸۲۲۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
تعداد بازدید: ۱۷۹۸
مهاجم نساجی مازندران گفت: خدا را شکر با بازگشت آقایان صنیعی‌فر و حدادیان شرایط بهتر شده و آقای رضا مهاجری هم به عنوان یک مربی باتجربه همه چیز را زیرنظر دارد.
ستاره استقلالی: کل‌کل نداشتیم، برخورد من و این پرسپولیسی کاملاً فوتبالی بودبه گزارش خبرداغ ، بازی دوستانه پرسپولیس و نساجی مازندران در دقایقی به خشونت کشیده شد. یکی از بازیکنانی که در این خشونت فوتبالی سهیم بود محمد‌مهدی نظری مهاجم نساجی مازندران بود. محمد‌مهدی نظری که پوشیدن پیراهن تیم استقلال را نیز در کارنامه دارد با امید عالیشاه رقابت نفسگیری داشت. محمد‌مهدی نظری مهاجم شیرازی نساجی مازندران در این رابطه توضیحاتی داد که در زیر می‌خوانید.

 

* (به شوخی) شنیدیم بازی دوستانه نساجی مازندران و پرسپولیس را با شهرآورد اشتباه گرفته‌ای.

(می‌خندد) نه آقا! شهرآورد کجا بود؟ بازی دوستانه بود که البته هم ما و هم پرسپولیسی‌ها با همه وجود برای برد تلاش می‌کردند.

 

* ولی شنیدیم در طول بازی خیلی با امید عالیشاه کل‌کل داشتی.

نه، کل‌کل ما فنی و فوتبالی بود. یک بار می‌خواستیم دریبل بزنم که امید تکل خیلی محکمی زد و یکبار هم من توپش را زدم و… خلاصه آنکه چیز خاصی نبود. اتفاقاً بعد از پایان بازی هم سمت امید عالیشاه رفتم، دست دادیم، روبوسی کردیم و دوستانه از هم جدا شدیم. این اتفاقات در فوتبال طبیعی است.

 

* پرسپولیس را چطور دیدی؟

پرسپولیس تیم اول و دوم ندارد. جلوی ما علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه و… بازی کردند. با انگیزه هم بازی کردند ولی بچه‌های ما انصافاً بهتر بودند. اگر دقت می‌کردیم شاید با اختلاف ۲ گل برنده می‌شدیم.

 

* اما بازی ۲ -۲ مساوی شد.

گفتم که موقعیت‌های خوبی داشتیم و متأسفانه با بدشانسی از دست دادیم.

 

* از شرایط باشگاه نساجی برای ما بگو.

خدا را شکر با بازگشت آقایان صنیعی‌فر و حدادیان شرایط بهتر شده و آقای رضا مهاجری هم به عنوان یک مربی باتجربه همه چیز را زیرنظر دارد. ما امسال با تجربه‌تر از پارسال شدیم و مطمئن باشید با حمایت هواداران پرشور نساجی برای هیچ حریفی آسان نخواهیم بود.

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: