کد خبر: ۸۲۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
تعداد بازدید: ۹۸۶
کالدرون در لیگ نوزدهم به دلیل پرمهره بودن این تیم کار سختی در انتخاب بازیکنان اصلی دارد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  گابریل کالدرون در لیگ نوزدهم به دلیل پرمهره بودن این تیم کار سختی در انتخاب بازیکنان اصلی دارد. حضور بازیکنان و ستاره های مختلف در خطوط سه گانه پرسپولیس باعث شده که هواداران برای دیدن پرسپولیس در لیگ نوزدهم لحظه شماری کنند. بی تردید در میان تمام خطوط، خط هافبک ستاره های بیشتری دارد و این موضوع باعث شده هر روز درباره ترکیب مورد نظر گابی در رسانه ها و فضای مجازی حرف و حدیث و حاشیه به وجود بیاید.

 

امید عالیشاه که در جام شهدا کاپیتان پرسپولیس نیز بود، طی گفتگویی درباره ترافیک در خط هافبک سرخ پوشان گفت: ببینید من اعتقادی به ترافیک و این مسائل ندارم. یک تیم بزرگ باید بازیکنان هم‌سطح زیادی داشته باشد که رقابت بیشتر باشد. شما به رئال مادرید نگاه کنید. آیا ترافیک هافبک ندارد؟ ما یک رقابت بیرون تیم با حریفان داریم و یک رقابت در کنار رفاقت داخل تیم. این خیلی خوب است که رقیبان قدری درون تیم داشته باشیم. این رقابت باعث پیشرفت همه ما می‌شود. باید جنگید و من یکی از این موضوع استقبال می‌کنم و مشکلی ندارم.

 

 

به هر حال باید دید این خط و نشان عالیشاه که به شیوه ای دوستانه مطرح شد، چه نتیجه ای خواهد داشت و چه افرادی مجوز حضور در ترکیب اصلی را در خط هافبک پیدا می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: