کد خبر: ۸۲۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
تعداد بازدید: ۷۵۹
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی نتیجه را واگذار کرد.
شکست پرسپولیس ۹ نفره مقابل فولاد خوزستان/ بازی ۲۰ دقیقه‌ای سیدجلال

به گزراش خبرداغ ، تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه عصر امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهیدکاظمی به مصاف فولاد خوزستان رفت.

 

شاگردان گابریل کالدرون این دیدار با نتیجه 2 بر صفر نتیجه را واگذار کردند، گل دوم فولادی‌ها در نیمه دوم از روی نقطه پنالتی توسط شیمبا به ثمر رسید. 

 

سرخپوشان در دیدار دوستانه امروز خود مقابل شاگردان نکونام با ترکیب رادوشوویچ، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، فرشاد احمدزاده و علی علیپور به میدان رفت. محسن ربیع‌خواه در دقیقه 60 و سیدجلال حسینی در دقیقه 69 در نیمه دوم به میدان آمدند. 

 

در دقیقه 60 نیمه دوم این دیدار کمال کامیابی‌نیا و در دقیقه 68 شجاع خلیل‌زاده به دلیل اعتراض به تصمیمات داور از بازی اخراج شدند و پرسپولیسی‌ها حدود 30 دقیقه را با دو بازیکن کمتر به بازی ادامه دادند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عدالت
United States
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
یک نفرتواین باشگاه پیدانمیشه به شجاع خلیل زاده بفهمونه وقتی داور به هردلیلی سوت زد به داورحمله نکن
عدالت
United States
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
یک نفرتواین باشگاه پیدانمیشه به شجاع خلیل زاده بفهمونه وقتی داور به هردلیلی سوت زد به داورحمله نکن
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: