کد خبر: ۸۲۲۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹
تعداد بازدید: ۳۹۵
مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: افزایش آسیب‌هایی چون همسر، کودک و سالمندآزاری و همچنین حرکت به سوی استفاده گسترده از مواد مخدر صنعتی در بین زنان و جوانان که ناشی از تحرکات به روز شده سوداگران مواد مخدر است، بسیار نگران کننده است.
افزایش نگران کننده آسیب‌های اجتماعیبه گزارش خبرداغ ، عباس صادق زاده در دیدار با مدیرکل ثبت احوال استان کرمان با اشاره به همکاری مشترک اداره ثبت احوال و بهزیستی در مسائل اجتماعی اظهار کرد: تجربه این همکاری نشان می دهد همکاری بخش های دولتی با یکدیگر به نتایج ارزشمندی در زمینه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی منجر می شود.

وی با قابل تامل دانستن آمارهای مربوط به رشد طلاق و نرخ ۳۷ درصدی این پدیده در سطح جامعه، افزود: افزایش آسیب هایی چون همسر ، کودک و سالمندآزاری و همچنین حرکت به سوی استفاده گسترده از مواد مخدر صنعتی در بین زنان و جوانان که ناشی از تحرکات به روز شده سوداگران مواد مخدر است، بسیار نگران کننده بوده که پرهیز از موازی کاری و اجرای برنامه های کارشناسی می تواند آسیب ها به وجود آمده را کنترل کند.

وی گفت: با توجه به رشد سالمندی در سطح جامعه آمار رشد 1.3 درصدی جمعیت آمار قابل قبولی نیست لذا برای دستیابی به رشد مناسب جمعیت و پیشگیری از تبعات سالمندی جامع بایستی برنامه مدون علمی و قابل قبولی طراحی و اجرا شود و به موازات آن به منظور ورود افراد به دوره ی سالمندی سالم طرح ها و برنامه های مناسب اجرایی شود .

"حسین زین الصالحین" مدیرکل اداره ثبت احوال استان کرمان نیز در این دیدار با اشاره به همکاری انجام شده برای احراز هویت افراد تحت حمایت بهزیستی اظهار کرد: همکاری انجام شده تجربه بسیار مناسبی برای کارکنان دو مجموعه بهزیستی و اداره ثبت و احوال بود که این اقدام هویت بخشی، به گروه زیادی از افراد مجهول الهویه هویت بخشید.

وی برای هرگونه همکاری دیگر در زمینه های مشترک اعلام آمادگی کرد و گفت: موضوعات جمعیتی و مسائل مرتبط به آن را می توانیم در همکاری های دو جانبه بررسی کنیم .

ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: