کد خبر: ۸۲۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶
تعداد بازدید: ۴۶۱
یک قاضی امریکایی پیرمردی 96 ساله را به خاطر فرزند سرطانی وی مورد بخشش قرار داد. درواقع به نظر می رسید علت ارتکاب جرم این پیرمرد حمایت از فرزند بیمارش بوده است.
پیرمرد 96 ساله در دادگاه عفو شد / ترحم قاضی آمریکایی به فرزند معلول و مبتلا به سرطان محکوم

یک قاضی امریکایی پیرمردی 96 ساله را به خاطر فرزند سرطانی وی مورد بخشش قرار داد. درواقع به نظر می رسید علت ارتکاب جرم این پیرمرد حمایت از فرزند بیمارش بوده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، یک پیرمرد به علت رانندگی پر خطر و بالاتر از حد مجاز در محدوده مدرسه دانش آموزان دستگیر شده بود اما اکنون مورد عفو قرار گرفته است.

قاضی فرانک کاپریو پس از شنیدن اظهارات متهم تصمیم گرفت این پیرمرد را ببخشد چرا که متهم که کولا نام داشت به کاپریو گفت: "من معمولا  را سریع رانندگی نمی کنم. من 96 ساله هستم و به آرامی رانندگی می کنم و فقط وقتی مجبور می شوم سریع رانندگی می کنم."

سپس کولا با آرامش به قاضی گفت كه به پسرش كمك می كرده چرا هم معلول و هم مبتلا به سرطان است. وی گفت: "در روز حادثه برای آزمایش پسرم دیر شده بود و من عجله کردم. برای درمان پسرم باید هر دو هفته یکبار فرزندم را به بیمارستان ببرم." در این لحظه قاضی کاپریو با گفتن اینکه تو "مرد خوبی" هستی نفس ها را در سینه حبس کرد. سپس گفت: "این بسیار تحسین بر انگیز است که شما در دهه نهم زندگی خود همچنان از خانواده خود مراقبت می کنید. این یک موضوع عالی است."

وقتی کولا گفت پسرش 63 ساله است ، کاپریو لبخند زد و افزود: "و بابا هنوز هم از او مراقبت می کند ، درست است؟" جالب است که کلیپ گفتگوهای آنها بسیار مشهور شده است و بیش از 25 میلیون بازدید در توییتر و 1.2 میلیون لایک داشته است.

اغلب مردم این پدر فداکار و سالخورده را تحسین کرده اند و از قاضی برای این بخشش انساندوستانه تشکرد کرده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: