کد خبر: ۸۲۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶
تعداد بازدید: ۷۸۴
مشکل دیگر روابط جنسی در حین قاعدگی ، الودگی آن است. خانم‌ها اکثر با این مشکل اشنا هستند و تعجبی از خون و کثیفی بجامانده ندارند، ولی امکان دارد آقایون حس تحوع کنند و تمایلی به انجام این کار نداشته باشند. بدین ترتیب تصمیم با خودتان است که قید دارید در زمان این دوره چه نوع رابطه ای با هم داشته باشید
چگونگی رابطه در زمان قاعدگیروابط جنسی در دوران پریود و قاعدگی از طرف بعضی منع می شود و بعضی هم نظر به مفید بودن آن دارند. ولی واقعیت ماجرا چیست ؟ برای بعضی از بانوان فعالیت جنسی در زمان قائدگی میتواند حتی لذتبخش تر از زمان های دیگر باشد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  شفاآنلاین، بعضی مطالعات نشان میدهد که روابط جنسی میتواند علایم مربوط به زمان قاعدگی مانند گرفتگی را تسکین دهد.

در بعضی از این تحقیقات که منتشر شده اند به این نتیجه رسیدند که فعالیت جنسی امکان دارد سردرد و میگرن را در این زمان کاهش دهد.

اکثر خانم‌ها اظهار می دارند که امیال جنسی در آن ها در حین قائدگی افزایش پیدا میکند . اما اکنون موقعیت مناسب نیست و احتمالا بعضی خانم‌ها تمایلی به برقراری روابط در این زمان نداشته باشند.

مثلا اگر او از تامپون استفاده کند زمانیکه آن را خارج میکند واژن خشک میشود و زمان زیادی طول میکشد تا مجددا از طریق روان کننده طبیعی( و نه خون) مرطوب گردد. اگر از نوار بهداشتی استفاده کند، امکان دارد از بوی بد و ظاهر آن خجالت زده شود. وی دوست ندارد شما هیچ کدام از این ها را مشاهده کنید و تمام کارها را در تنهایی انجام می دهد که این امر به خودی خود وی را از برقراری روابط جنسی دور میکند .

مشکل دیگر روابط جنسی در حین قاعدگی ، الودگی آن است. خانم‌ها اکثر با این مشکل اشنا هستند و تعجبی از خون و کثیفی بجامانده ندارند، ولی امکان دارد آقایون حس تحوع کنند و تمایلی به انجام این کار نداشته باشند. بدین ترتیب تصمیم با خودتان است که قید دارید در زمان این دوره چه نوع رابطه ای با هم داشته باشید.

شیوه برقراری روابط جنسی در زمان قائدگی
اصلاً علتی برای خجالت کشیدن وجود ندارد. بیش تر زنان بدین دلیل که امکان دارد دیدن خون همسرشان را اذیت کند اجازه نمی دهند در این زمان روابط جنسی داشته باشند و خودشان را از لذت رابطه در زمان ماهانه محروم می کنند. این طبیعت بدن زن است و اصلاً دلیلی برای خجالت وجود ندارد.

از حوله استفاده کنید
یک راه برای جلوگیری از کثیفی و الودگی این است که از حوله استفاده کنید. حوله سبب میشود تا مایع قائدگی به تشک شما نرسد و سبب کثیف شدن آن نشود. ضمنا بهتر است پیش از آغاز روابط جنسی در زمان قائدگی یک حوله تیره رنگ روی تخت بیندازید. دیدن خون روی ملحفه سفید رنگ انرژی و لذت جنسی را از خیلی ها می گیرد.

دراز بکشید
به پشت دراز بکشید زیرا اگر در این صورت قرار بگیرید جریان خون کم تر است و خون ریزی کمتری رخ میدهد .

در حمام عمل نزدیکی را انجام دهید
در این شیوه هم الودگی کمتری به وجود می آید و جریان آب هم سبب می شود تا باقی جریان ها کم تر مورد توجه قرار بگیرد.

از کاندوم رنگی استفاده کنید
حتماً موقع روابط زناشویی در زمان قائدگی از کاندوم استفاده کنید، به خصوص کاندوم رنگی قرمز رنگ زیرا رنگ قرمز آن سبب میشود کم تر متوجه خون ریزی شوید.

ضمنا خیلی ها فکر میکنند زمان قائدگی احتمال بارداری وجود ندارد و می خواهند از این فرصت استفاده کنند ولی این کاملاً در زنان مختلف متفاوت است و در خیلی ها زمان تخمک گذاری منظم نیست. ابداً ریسک نکنید و مهم تر آنکه احتمال ابتلا به بیماری های مقاربتی در این زمان بسیار زیاد است.

راهکار مناسب برای رابطه جنسی تمیز به هنگام قائدگی
یک راهکار مناسب برای پیش‌گیری از کثیفی و الودگی استفاده از اسفنج دریایی است. اما استفاده از آن هنوز شایع نشده است ولی آن ها میتوانند به آسانی دست کم برای چند ساعت جلوی خونریزی را بگیرند.

میتوانید انها را از داروخانه ها تهیه کنید. اما باید توجه داشته باشید که حتماً از انواع دریایی آن باشد، به دلیل آن که اسفنج های ساختگی کار مشابه را نمی توانند انجام دهند. مدل دریایی، اسفنجی است که صرفا در اقیانوس ها یافت میشود و قیمت آن اندکی بالاست.

از داخل اسفنج یک گردی به میزان یک تخم مرغ بزرگ در آورید، آن را با آب خیس کنید و بعد فشار دهید تا تمام آبها از آن بیرون شود. بعد آن را به آرامی وارد واژن کنید و درست در همان جایی که تامپون را قرار می دهید، بگذارید.

مفقود شدن آن غیر ممکن است به دلیل آن که دهانه داخلی رحم بسیار کوچک بوده و اسفنج از آن رد نمی شود، برای خارج ساختن آن، فرد باید خم شده انگشتش را داخل واژن فرو کرده آن را پیدا کند و با فشار کوچکی در آورد. برای پیدا کردن مهارت قدری تمرین لازم است ولی ارزشش را دارد برای این که هیچگونه لک و الودگی ایجاد نخواهد شد. شما میتوانید این کار را در آستانه شب انجام دهید و زمانیکه مشغولیت به پایان رسید، انرا خارج کنید. حتی میتوانید آن را بیرون کرده تمیز کنید و مجددا برای مراتب بعدی از آن استفاده نمایید.

احتمال حاملگی در قائدگی
احتمال حاملگی در زمان قائدگی کاهش پیدا میکند ولی کاملاً از بین نمی رود. یعنی هنوز هم احتمال این که حامله شوید وجود دارد . بیش ترین احتمال حاملگی زمان تخمک گذاری است. یعنی تقریبا دو هفته پیش از آغاز قائدگی معمولاً در زنان احتمال حاملگی بالاست. با این حال دوره های تخمک گذاری در زن متقاوت است. هرچه چرخه قائدگی کوتاه تری داشته باشید احتمال حاملگی در زمان قائدگی بیش تر میشود
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
Romania
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
0
0
شماها از دین هیچی میدونی اصلا مسلمانی؟ اصلاح‌طلبان بی دین
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: