کد خبر: ۸۲۲۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
تعداد بازدید: ۲۹۹
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: پایتخت‌نشینان از نیمه شهریور امسال دیگر قبض‌های کاغذی برق دریافت نخواهند کرد.
قبض برق تهرانی‌ها تا نیمه شهریور حذف می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: پایتخت‌نشینان از نیمه شهریور امسال دیگر قبض‌های کاغذی برق دریافت نخواهند کرد.

 حسین صبوری؛ با بیان این مطلب که تهران با داشتن ۴/۵میلیون مشترک، بزرگترین شرکت در میان شرکت های توزیع برق است، گفت: پیشرفت تکنولوژی و استفاده از فناوری‌های روز در دنیا کمک کرده است تا بتوان با صادر کردن قبوض الکترونیک، در مسیر حذف قبوض کاغذی گام برداریم و با این کار کمک بسیار زیادی به حقوق شهروندان، طبیعت و محیط زیست و مسائل اجتماعی، خواهد شد.

وی اظهار داشت: با توجه به دستور وزیر نیرو مبنی بر ضرورت حذف کامل قبوض کاغذی از ابتدای مهر امسال، مقرر شد مناطق ۲۲ گانه این شرکت با حداکثر استفاده از ظرفیت‌های موجود در بخش اطلاع رسانی، نسبت به آگاه سازی مشترکان باقیمانده در خصوص اعلام شماره تلفن همراه از طریق سامانه های موجود، اقدام کنند.

وی افزود: تا کنون با همراهی و مشارکت ماموران تشخیص و دیگر کارکنان این شرکت، اطلاعات یک میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک در پایتخت، برای ارسال قبوض الکترنیک، جمع آوری و ثبت شده است.

مشترکان پایتخت می‌توانند با ارسال شناسه قبض*۱ به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ اطلاعات خود را در سامانه این شرکت به منظور صدور قبوض الکترونیکی برق، ثبت کنند.

در عمل یک سوم از مشترکان برق در تهران نسبت به‌ثبت اطلاعات اقدام کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: