کد خبر: ۸۲۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳
تعداد بازدید: ۳۴۴
قیمت‌ها امروز در بازار سکه، طلا و ارز کاهشی بود.
قیمت طلا، سکه و ارز در روز یکشنبه
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (یکشنبه) چهار میلیون و ۱۴۵ هزار تومان است که نسبت به روز گذشته ۳۰ هزار تومان کاهش یافته است.

سکه تمام طرح قدیم نیز با قیمتی معادل چهار میلیون و ۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود که کاهش ۳۰ هزار تومانی را تجربه می‌کند.

در این میان نیم‌سکه دو میلیون و ۲۳۰ هزار تومان قیمت دارد که نسبت به دیروز ۲۰ هزار تومان ارزان شده است. ربع سکه هم با کاهش ۱۰ هزار تومانی قیمت، یک میلیون و ۴۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود. اما سکه یک گرمی بدون تغییر مانده و ۹۵۰ هزار تومان است.


در طلافروشی‌ها هم هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۰۸ هزار و ۸۰۰ تومان معامله می‌شود که اندکی از دیروز ارزان‌تر شده است.

امروز نیز بانک‌ها قیمت دلار را نسبت به روز گذشته کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در بانک‌ها ۱۱ هزار و ۶۰۵ تومان اعلام شد و هر یورو ۱۲ هزار و ۸۹۷ تومان خریداری شد که در مقایسه با قیمت ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومانی روز گذشته، قیمت این ارز نیز کاهش یافته است.

هر پوند انگلیس هم امروز در شعب ارزی بانک‌ها به قیمت ۱۴ هزار و ۱۳۲ تومان خریداری می‌شود.

ارز مسافرتی هم ارزان شد

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۳ هزار و ۵۴۵ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان می‌رسد.

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان بود.

این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان خریدند و ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان فروختند که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان کاهش یافته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: