کد خبر: ۸۲۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
تعداد بازدید: ۱۴۹۹
یک افسر پلیس تازه کار در ایالات متحده به جای تیراندازی به سمت یک سگ ولگرد، اشتباها به سمت زنی که در نزدیکی سگ حضور داشت شلیک کرد و او را به قتل رساند.

یک افسر پلیس تازه کار در ایالات متحده به جای تیراندازی به سمت یک سگ ولگرد، اشتباها به سمت زنی که در نزدیکی سگ حضور داشت شلیک کرد و او را به قتل رساند.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، این افسر تازه کار که در ماه فوریه از آکادمی پلیس فارغ التحصیل شده بود و قبلاً هرگز از اسلحه اش شلیک نکرده بود در تلاش بود که به سمت یک سگ وحشی و ولگرد  شلیک کند ، اما یک گلوله او به زنی برخورد کرد که در نزدیکی سگ ایستاده بود.

تمامی این ماجرا توسط دوربین های مداربسته موجود در منطقه ثبت شده و این ماجرا در شرایطی رخ داده که بین قاتل و مقتول نیز مکالمه ای کوتاه برقرار شده و افسر از زن می پرسد این سگ شما است؟ و زن فریاد می زند مراقب باش، چرا که سگ به سمت پلیس یورش می برد.

سپس پلیس سه شلیک انجام می دهد و یکی از تیرها به زن اصابت می کند. سگ نیز دچار اصابت گلوله شده و در پناهگاه حیوانات آرلینگتون قرنطینه شده است.در بیانیه پلیس آمده است: "همانطور که مأمور مأموریت خود را برای دور کردن سگ انجام می داد، سگ شروع به دویدن به سمت افسر کرد."

افسر پلیس آمریکایی در یک اشتباه عجیب زنی را به قتل رساند

در یک کنفرانس مطبوعاتی ، ویل جانسون ، رئیس پلیس این حادثه را "یک تراژدی مطلق" توصیف کرد. وی گفت: "همه چیز درباره این تماس یک تراژدی مطلق است. قلب ما برای خانواده بروکس و افسر درگیر شکسته است.افسر ما در صحنه در تلاش بود مشکل را حل کند و واضح است که این نتیجه ای نیست که مأمور ما می خواست از کار خود بگیرد."

اما جاستین پاتون ، که صاحب یک فروشگاه در نزدیکی حادثه است می گوید سگ اصلا وحشی نبوده است. او می گوید: گ این سگ ولگرد بود اما همیشه رفتاری دوستانه داشت. ما هر روز این سگ را در کنار یک زن و شوهر می دیدیم که پیاده روی می کردند. این سگ با مردم تعامل برقرار می کرد و هیچوقت بحرانی ایجاد نکرده بود."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: