کد خبر: ۸۲۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۷۸
توحیدی در زمان رای اعتماد محمد شریعتمداری چند توئیت در حمایت از وی زده بود. پیشتر پیام برازجانی نیز مزد توئیت‌هایش را با حکم دستیار وزیر از محمد شریعتمداری گرفته بود.
توئیت بزن پست بگیر!/ خبرنگار روزنامه شرق هم پست گرفتبعد از انتصاب محمد حیدری مدیر مسئول سایت رویداد ۲۴ به سمت عضو هیئت مدیره سیمان آبیک، محسن بیگلربیگی به سمت عضو هیئت مدیره پتروشیمی غدیر بدون یک روز سابقه نفتی، حال خبرها حاکی از این است که «مرجان توحیدی» خبرنگار روزنامه شرق به عنوان روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر منصوب شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از 90اقتصادی؛ توحیدی در زمان رای اعتماد محمد شریعتمداری چند توئیت در حمایت از وی زده بود. پیشتر پیام برازجانی نیز مزد توئیت‌هایش را با حکم دستیار وزیر از محمد شریعتمداری گرفته بود.

سوال این است که آیا آقای وزیر عالمانه و عامدانه این افراد را بدون یک روز سابقه کاری به عضویت هیئت مدیره در می‌آورد؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
0
0
اقای وزیر از دامادش الگو میگیرد
نادرزمانی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
0
0
بسمه تعالی

در پاسخ به مطلب درج شده در آن رسانه ، جوابیه زیر در ۳ بند ارسال می شود، لذا متمنی است طبق ماده ۲۳ قانون مطبوعات، جهت تنویر افکار عمومی در همان رسانه منتشر شود.

✅هر گونه انتصاب مدیر غیربومی در روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر قویاً تکذیب می شود. هر چند حضور یک نفر از فضای رسانه در روابط عمومی نه تنها عیب نیست بلکه حسن هم است.

✅مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر به عنوان یک مدیر بسیجی ، متعهد و مردمی از ابتدای شروع مدیریتشان در این شرکت تا کنون علاوه بر عملکرد مناسب در بخش های امور کارکنان، تولید، فروش و سودآوری، تاکید بسیار ویژه ای بر انتصاب مدیران بومی در بخش های مختلف مجتمع داشته است.


✅اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و حذف کامل تبعیض بین رده های مختلف کارکنان برای اولین بار در منطقه/ انتقال عمده سپرده های این شرکت از بانک های تهران به بانک های بندرماهشهر با هدف توسعه اشتغال و افزایش تسهیلات برای کارآفرینان بومی برای اولین بار در صنعت پتروشیمی/ تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه های تولیدی در واحدهای پلیمری و ثبت بالاترین رکورد مجموع تولید در ۳ ماهه ابتدای سال جاری نسبت به ادوار گذشته/ آغاز حمل و نقل ریلی محصولات پلیمری/ افزایش ۳۰ درصدی فروش محصولات پلیمری در ۳ ماهه ابتدای سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل و در طی ۷ سال گذشته/ افزایش ۳۵ درصدی صادرات نسبت به دوره مشابه در سال قبل/ برابری خدمات رفاهی برای کارکنان پیمانکاری و رسمی در شرکت از جمله سفرهای تفریحی گردشگری و اردوهای تابستانی جمعی دانش آموزان ممتاز رسمی و پیمانکاری با بالاترین کیفیت/ تبدیل وضعیت کارکنان خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران برای اولین بار در صنعت پتروشیمی تنها بخشی از عملکردهای قابل توجه این مدیر بسیجی در مدت ۵ ماهه حضورشان در این شرکت است که با پیگیری ها و حضور مستمر در منطقه رضایت مندی حداکثری کارکنان را موجب شده است.
در پایان جای دارد در سالی که به فرموده رهبری معظم انقلاب سال رونق تولید نام گرفته است، با یاری یکدیگر به رونق تولید و اشتغال پایدار بیندیشیم.

روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
0
تو جوابیه زده اشتغال مدیر غیر بومی تکذیب میشه پس شما خانم توحیدی که از روزنامه نگاری اومدی یه شبه مدیر روابط عمومی شدی بومی هستی ؟تاریخ این گزارش برای مرداد هست و شما تیر ماه منتصب شدی در یک ماه تولید و فروش و سود آوری انجام شد؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: