کد خبر: ۸۲۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
تعداد بازدید: ۲۹۳
رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: خودروهای سیاسی و دیپلماتیک اجازه تردد در خطوط ویژه را ندارند.
پلیس: خودروهای سیاسی و دیپلماتیک اجازه تردد در خطوط ویژه را ندارند / فقط ماشین شخص سفیر در زمان حضور سفیر با داشتن پرچم اجازه تردد از خطوط ویژه را دارد

به گزارش خبرداغ، رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: خودروهای سیاسی و دیپلماتیک اجازه تردد در خطوط ویژه را ندارند.

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت در گفت‌وگوبا فارس، درخصوص عبور خودروهای سیاسی و دیپلماتیک از خطوط ویژه، اظهار داشت: دیپلمات‌ها به هیچ وجه حق استفاده از خطوط ویژه را ندارند.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: صرفاً بنابر توافقی که با وزارت خارجه شده است قرار شد فقط ماشین شخص سفیر در زمان حضور سفیر با داشتن پرچم که در جلوی ماشین نصب می‌شود اجازه تردد از خطوط ویژه را داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه بقیه خودروهای سیاسی و دیپلماتیک حق تردد در خطوط ویژه را ندارند در پاسخ به این سوال که آیا خودروهای متخلف سیاسی و دیپلماتیک جریمه می‌شوند، اظهار داشت: ما به همکارانمان اعلام کرده‌ایم که در صورت مشاهده، خودروهایی را که وارد خطوط ویژه می‌شوند با ثبت مشخصات از مسیر خارج کنند؛ چرا که یکسری روابط بین‌الملل وجوددارد و وزارت خارجه آنها را تنظیم می‌کند و ما ماهانه این اطلاعات را در اختیار وزارت خارجه قرار می‌دهیم تا از طریق دیپلماتیک به آنها تذکر داده‌ شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: