کد خبر: ۸۲۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۲۳۷۹
آقای شریعتمداری قرار بود در دوران حضور شما در وزارت کار شاهد این بذل و بخشش پست ها به ژن خوب ها نباشیم.
سه پست در کمتر از یک و نیم سال برای خواهرزاده نوبخت / آقای شریعتمداری در وزارت کار چه می‌گذرد؟/ ماجرای انتصاب بی سر و صدای خواهرزاده نوبخت چیست؟اوایل سال ۹۷ سید ابراهیم سقایی فومنی به دلیل عملکرد ضعیف و حاشیه‌های فراوان از مدیرعاملی پتروشیمی فارابی از زیر مجموعه‌های شستا استعفا داد.

سید ابراهیم سقایی فومنی خواهرزاده محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری بوده که در بررسی لیست اعضای هیئت مدیره شرکت‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نام او و برخی از خویشاوندان و وابستگان سیاسیون و مقامات حاضر در شرکت‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار به صدر رسانه‌ها راه یافت.

بعد از استعفا، وی به عنوان رئیس و عضو هیئت مدیره این شرکت منصوب شد. سقایی با سفارش دائی خود، شهریور سال ۹۷ به عنوان قائم مقام و عضو موظف پتروشیمی غدیر منصوب شد. وی بعد از اینکه نتوانست مدیرعاملی پتروشیمی غدیر را بگیرد باز هم با فشار دائی خود توسط «تقی زاده» مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی به عنوان مدیرعامل توسعه انرژي پاد کيش (تاپکو) از زیر مجموعه‌های پتروشیمی جم منصوب شد.

جالب تراینکه از زمان انتصاب وی به عنوان مدیریت عاملی تاپکو در اسفندماه سال گذشته تا اکنون هیچ خبری دایر برانتصاب وی به این سمت درفضای رسانه ای دست به دست نشده است.!

شنیده شده است این روزها سقایی با نزدیک شدن به فیاض زاهد، مشاور و دوست نزدیک محمد شریعتمداری وزیر کار، دورخیزی برای مدیرعاملی تاپیکو کرده است

آقای شریعتمداری قرار بود در دوران حضور شما در وزارت کار شاهد این بذل و بخشش پست ها به ژن خوب ها نباشیم.
منبع: 90 اقتصادی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بسیجی مخلص
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
0
0
باید گفت خوشبحال خواهر زاده نوبخت که چنین دای دارد { بله وقتیکه دای همه کاره مملکت باشد حق کشی یعنی این }
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: