کد خبر: ۸۲۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۲۴۱
روزنامه آفتاب یزد ضمن بررسی میزان افزایش اجاره‌بها در محله رئیس‌جمهور نوشت: مشاوران املاک در این منطقه برخلاف سخنان آقای روحانی می‌گویند رفع اجاره بها 100 درصد افزایش یافته است.
رئیس‌جمهور از تورم اجاره‌بها در محله خود خبر ندارد
به گزارش خبرداغ ، روزنامه آفتاب یزد ضمن بررسی میزان افزایش اجاره‌بها در محله رئیس‌جمهور نوشت: مشاوران املاک در این منطقه برخلاف سخنان آقای روحانی می‌گویند رفع اجاره بها 100 درصد افزایش یافته است.

در حالی که رئیس جمهور اعلام کرد میزان اجاره بها در تهران به طور متوسط 30 درصد افزایش یافته و از عملکرد برخی رسانه‌ها در اعلام رقم اجاره بها انتقاد کرده‌اند، مردم می‌پرسند مبنای رئیس‌جمهور برای اعلام این آمار چه بوده است؟

رئیس جمهور چند روز پیش در نشست با مدیران ارشد بخش مسکن با انتقاد از گزارش‌ها و اعداد و ارقامی که در زمینه افزایش اجاره‌بها از سوی برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود، گفت که براساس آمار وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن استیجاری به طور متوسط در تهران میزان اجاره بها 30 درصد افزایش یافته که این رقم امیدوارکننده است.

مردم می‌پرسند ما در زندگی روزمره خود شاهد افزایش اجاره بها به صورت بسیار بالا و نه 30 درصد هستیم. اگر مستند آمار رئیس‌جمهور آمارهای بانک مرکزی و مرکز آمار است که این آمار با واقعیات زندگی ما همخوانی ندارد. اگر نیست بر چه اساسی این رقم محاسبه شده چرا که با افزایش 100 درصدی قیمت مسکن اجاره‌بها هم بسیار بیشتر از 30 درصد بالا رفته است.

خبرنگار ما برای بررسی اجاره بهای مردم سری به محله رئیس‌جمهور زد و با بررسی میدانی قیمت‌های منطقه ولنجک تهران متوجه ارقام بالای اجاره بها در این منطقه شد. بیشتر متراژ آپارتمان‌های اجاره‌ای در این منطقه بالای 80 متر است.

صاحب یکی از بنگاه‌های املاک گفت: قیمت ملک در این منطقه مانند سایر مناطق تهران رشد 100 درصدی داشته است.

وی گفت: آپارتمان 135 متری 20 سال ساخت که سال گذشته رهن 120 میلیونی داشت امسال با پول پیش 200 میلیون و اجاره ماهانه 4 میلیون تومان برای اجاره گذاشته شده است که مشاهده می‌کنید چقدر افزایش قیمت داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: