کد خبر: ۸۲۰۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۳۰۲
رئیس جمهور آمریکا روز سه‌شنبه با تبریک به جوریس جانسون برای نخست وزیر شدن، گفت که وی عالی خواهد بود.
فرد متفاوتی هستمبه گزارش خبرداغ ، پس از آنکه «بوریس جانسون» به عنوان نخست وزیر انگلیس انتخاب شد، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به وی تبریک گفت.

رئیس جمهور آمریکا طی توئیتی با توصیف جانسون به عنوان یک دوست گفت که وی به عنوان رهبر انگلیس، عالی خواهد بود.

روز دوشنبه نیز ترامپ گفته بود اگر بوریس جانسون بتواند نخست وزیر انگلیس شود روابط لندن و واشنگتن بسیار خوب خواهد شد.

علی‌رغم انتقادات گاه‌و‌بیگاه بوریس جانسون از ترامپ، اما رئیس‌جمهور آمریکا به حمایت از او و موضعش در خروج از اتحادیه اروپا ادامه می‌دهد.

وی گفته بود: «من از بوریس جانسون خوشم می‌آید. فکر می‌کنم آن (برگزیت) را درست می‌کند. او فرد متفاوتی است اما می‌گویند من هم فرد متفاوتی هستم».

«بوریس جانسون» وزیر امور خارجه سابق بریتانیا روز سه‌شنبه توانست با غلبه بر «جرمی هانت» وزیر امور خارجه این کشور، پیروز رقابت بر سر تصاحب مقام نخست‌وزیری شود.

براساس نتایج اعلام شده از شمارش آرا، جانسون موفق شد حدود 92153 رای و جرمی هانت نیز 46156 رای نمایندگان حزب را کسب کردند.

جانسون خود را یک «صهیونیست پرشور» و «عاشق» اسرائیل توصیف کرده و گفته است که حتماً از فلسطین اشغالی دیدن خواهد کرد.

فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: