کد خبر: ۸۲۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
تعداد بازدید: ۳۶۳
گزارشگر جوان صداوسیما گفت: آرسنال اعصاب ما را به هم ریخته؛ همه تیم‌ها در فصل نقل‌وانتقالات بازیکن خریدند، ولی آرسنال هیچ کاری نکرده است.
احمدی: با کی‌روش درگیر نشدم، ولی رفتارش جالب نبودبه گزارش خبرداغ ، محمدرضا احمدی، گزارشگر پرانرژی و جوان صداوسیما مدتی است به عنوان مجری در برنامه ستاره‌ساز که ویژه استعدادیابی فوتبال است، حضور دارد. عصر شنبه آخرین قسمت این برنامه ضبط و نفرات برتر معرفی شدند. در حاشیه ضبط این برنامه فرصتی دست داد تا با محمدرضا گفت‌وگویی انجام دهیم که در ادامه می‌خوانید.

محمدرضا از ستاره‌ساز شروع کنیم.
به نظرم فکر و ایده جالبی بود. وقتی به من برای اجرا پیشنهاد شد، فکر کردم تجربه و چالش جذابی است و به همین خاطر آن را قبول کردم. در مجموع روزهای خیلی خوبی کنار عوامل این برنامه و مربیان خوب فوتبال ایران داشتم و چیزهای زیادی از آن‌ها یاد گرفتم.

این برنامه چقدر به آینده فوتبال ما کمک می‌کند؟
قطعاً می‌تواند تأثیرگذار باشد. به هر حال همیشه فوتبال ما در بحث استعدادیابی و فوتبال پایه مشکلاتی داشته است.

بازخوردها نسبت به ستاره‌ساز چطور بود؟
در مجموع بازخوردها خیلی خوب بود. هم مردم برنامه را دنبال می‌کردند و هم بین هنرمندان و ورزشکاران محبوبیت خوبی داشت. این موضوع را از مشارکت مردم در رأی دادن به فوتبالیست‌ها هم می‌شود به خوبی فهمید.

پیش‌بینی شما از کسانی که به فینال آمدند، همین نفرات بود؟
راستش را بگویم از بین این ۶ نفر من ۳ نفر را درست پیش‌بینی کردم، ولی ۳ نفر دیگر را نه.

از تیم محبوبت آرسنال چه خبر؟
آرسنال که اعصاب ما را به هم ریخته است. همه تیم‌ها در فصل نقل‌وانتقالات بازیکن خریدند، ولی آرسنال هیچ کاری نکرده. با این وضعیت بعید می‌دانم امسال هم بتواند کاری بکند و جامی به دست بیاورد.

فصل گذشته تقریباً اکثر بازی‌های مهم داخلی و خارجی را گزارش کردی. کدام‌یک از آن‌ها را بیشتر دوست داشتی؟
اگر بخواهم یک بازی را بگویم، دیدار ایران و عمان را در جام ملت‌های آسیا انتخاب می‌کنم که خیلی به دلم چسبید.

فکر می‌کردم بازی آرسنال و لیورپول را انتخاب می‌کنی که وقتی تیم محبوبت کام‌بک زد، وسط گزارش برای رضا جاودانی کری خواندی!
(می‌خندد) بله، آن بازی خیلی جذاب بود. عجب کام‌بکی بود و خیلی چسبید. یادم می‌آید کلی با رضا جاودانی خندیدیم.

تو در جام ملت‌های آسیا هم حضور داشتی. بعد از شکست مقابل ژاپن چه حسی داشتی؟
خیلی بد بود. واقعاً حالم خراب شد. از آن بالا داد زدم یکی برود دنبال توپ، ولی بچه‌ها یک لحظه غفلت کردند و به شکل بدی بازی را باختیم. اتفاقاً پورعلی‌گنجی بعد از بازی به من گفت کاش فریادهایت را می‌شنیدیم و می‌رفتیم دنبال توپ. به نظرم تیم ملی خیلی خوبی داشتیم و اگر به فینال می‌رسیدیم، حتماً قهرمان می‌شدیم.

تو با کی‌روش سر تمرین تیم ملی درگیر شدی؟
نه، اصلاً هیچ درگیری و دعوایی نبود. قضیه به این شکل بود که ما قبل از یکی از بازی‌های تیم ملی از کی‌روش خواستیم طبق درخواست مردم اجازه حضور آن‌ها را در تمرین بدهد که کی‌روش هم بدون مشکل و با روی باز قبول کرد. من وقتی در تلویزیون این موضوع را اعلام کردم، از شهرهای مختلف امارات مردم مشتاق سر تمرین آمدند تا تیم ملی را ببینند، ولی ناگهان کی‌روش با عصبانیت و با لحنی بد گفت کسی اجازه ورود ندارد که به نظرم اصلاً رفتار جالبی نبود.

 

خبرورزشی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: