کد خبر: ۸۲۰۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱
تعداد بازدید: ۵۶۰
یکی از این تکنولوژی‌ها که چندسالی‌ست، اقدامات لازم برای سفر را به تجربه‌ای شیرین بدل کرده، خرید آنلاین بلیط هواپیما است.
خرید آنلاین بلیط هواپیما چه مزایایی دارد؟به گزارش خبرداغ ، امروزه با پیشرفت تکنولوژی و حضور چشم‌گیر آن در تمام عرصه‌ها، زندگی روزمره افراد، بسیار ساده‌تر، سریع‌تر و با کیفیت‌تر از گذشته پیش می‌رود.

یکی از این تکنولوژی‌ها که چندسالی‌ست، اقدامات لازم برای سفر را به تجربه‌ای شیرین بدل کرده، خرید آنلاین بلیط هواپیما است.

خرید آنلاین بلیط هواپیما چه مزایایی دارد؟

اگر چه همچنان افرادی وجود دارند که در مقابل خرید اینترنتی مقاومت می‌کنند و تهیه بلیط، جز رفتن به آژانس‌های هواپیمایی و لمس بلیط کاغذی، برای‌شان معنای دیگری ندارد؛ اما قطع به یقین این دسته از افراد اطلاعات لازم در مورد خرید آنلاین بلیط هواپیما را ندارند و چنانچه از چگونگی و جزئیات آن آگاه شوند، از مشتریان پر و پا قرص این روش خواهند شد. اما این اطلاعات و مزایا چیست؟

دسترسی آسان

این افراد معمولا نمی‌دانند فقط با دسترسی به اینترنت و داشتن کارت عضو شبکه شتاب، می‌توانند به راحتی با یک جستجوی کوتاه و مراجعه به سایت‌های خرید آنلاین، مقدمات یک سفر آرامش‌بخش یا ماجراجویانه را برای خود فراهم کنند. با استفاده از این روش، بدون دردسر و در هر ساعتی از شبانه‌روز، خرید آنلاین بلیط هواپیما ممکن و قابل دسترس خواهد بود.

استرداد آنلاین!

یکی از مشکلات افراد که هیچ گریزی هم از آن نیست، وقوع پیشامدهایی ناگهانی‌ست که می تواند برنامه‌ریزی‌های سفرشان را تحت‌الشعاع قرار دهد؛ بزرگ‌ترین پیامد این مساله به‌وجود آمدن ناهماهنگی و مهمتر از آن ایجاد حس اضطراب و نگرانی برای افراد است. در این شرایط استرداد آسان بلیط هواپیما، یکی از راه‌های کاهش اضطراب افراد خواهد بود. همان‌طور که خرید آنلاین بلیط هواپیما کاری بسیار ساده و سریع است، استرداد آنلاین آن نیز، سریع و بی‌دردسر خواهد بود؛ فقط کافیست با مراجعه به سایت مربوطه، پرواز موردنظر را کنسل و وجه پرداختی بلیط را با احتساب جریمه کنسلی، دریافت کنند. بنابراین بهتر است خرید آنلاین بلیط هواپیما، از سایتی انجام شود که این امکان را نیز داشته باشد.

خرید آنلاین بلیط چارتر هواپیما

یکی دیگر از مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما، سهولت در خرید بلیط چارتر است؛ به این ترتیب که در صورت مراجعه حضوری افراد به دفاتر آژانس‌های هواپیمایی، نهایتا ۵ نوع بلیط با قیمت‌های مختلف پیدا می‌شود، در حالی که سایت‌های خرید آنلاین بلیط هواپیما، تنوعی به مراتب بیشتر از آژانس‌های هواپیمایی خواهند داشت. بدون شک انتخاب در این شرایط راحت‌تر، سریع‌تر و مطمئن‌تر خواهد بود.

صرفه‌جویی در زمان و انرژی

این روزها که شدت ترافیک و آلودگی هوا، باعث شده تردد در شهرها بسیار سخت وهمراه با تحمل هزینه‌های جانی و مالی زیادی باشد، بهترین انتخاب برای گذران زندگی روزمره، استفاده از امکانات خدمات آنلاین است. بدون شک خرید آنلاین بلیط هواپیما از رفتن به آژانس‌های هواپیمایی در این شرایط ترافیکی، معطلی در زمان خرید، تحمل گرما یا سرما و ... بسیار به‌صرفه‌تر خواهد بود. با این روش تنها با صرف ۵ دقیقه می‌توان پرواز موردنظر را پیدا و خریداری کرد.

قدرت انتخاب بیشتر!

در خرید آنلاین بلیط هواپیما، شرایط مقایسه پروازهای سیستمی و چارتری، تمام اطلاعات پروازها شامل ساعت پرواز، ایرلاین، قیمت و حتی تعداد ظرفیت باقیمانده در هر پرواز وجود داشته و مسافران می‌توانند با داشتن قدرت انتخاب و اطمینان بیشتر، پرواز دلخواه خود را خریداری کنند. این امکان در حالت مراجعه حضوری، محدودیت بیشتری برای مسافران دارد.

چگونگی انتخاب یک سایت معتبر خرید آنلاین بلیط هواپیما

اما چطور می‌توان از میان تمام سایت‌هایی که این امکان را به کاربران خود می‌دهند، بهترین و مطمئن‌ترین‌شان را انتخاب کرد؟ یک سایت خوب خرید آنلاین بلیط هواپیما باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ از مهمترین نکات در این انتخاب، داشتن پروازهای تمامی ایرلاین‌ها اعم از پروازهای سیستمی و چارتری و همچنین امکان کنسلی آنلاین و استرداد وجه بلیط است. یکی از سایت‌های معتبر و حرفه‌ای در این حوزه، سـامتیـک، سامانه رزرواسیون آنلاین خدمات گردشگری است.

اجاره خودرو و ترانسفر فرودگاهی

با استفاده از این امکان در سامتیک، خدماتی مانند اجاره خودرو با راننده و بدون راننده در شهرهای ایران، و ترنسفر خودرو از شهری به شهری دیگر امکان‌پذیر خواهد بود. کاربران می‌توانند به راحتی از طریق سایت سامتیک خودروی مدنظر خود را از بین گروه خودروهایی که در سایت وجود دارد انتخاب کرده و پس از طی مراحل لازم، خودروی انتخاب شده را جهت اجاره و یا ترنسفر رزرو نمایند.

بررسی همه جانبه‌ی نیازهای مسافران

سامتیک تنها یک سایت خرید آنلاین بلیط هواپیما نیست! چرا که مسافر می‌تواند با مراجعه به مجله گردشگری سامتیک علاوه بر امکان خرید، مهم‌ترین شرکت‌های هواپیمایی را نیز بررسی کند. این امر باعث می‌شود که اطلاعات مسافر قبل از سفر کامل باشد و نیازی به جستجوی خدمات ایرلاین موردنظر خود در اینترنت را نداشته باشد. در ضمن در بخش راهنمای سفر سامتیک هم می‌توان مقالاتی مفید در مورد بهترین جاذبه‌های گردشگری شهرها و کشورهای مختلف را مطالعه کرد.

 ویرلن

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: