کد خبر: ۸۲۰۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳
تعداد بازدید: ۴۳۲
سرمربی آرژانتینی پرسپولیس خانه‌ای را که پیش از این در اختیار برانکو ایوانکوویچ بود را نپسندید.
جدایی مربیان پرسپولیس به دلیل سلیقه برانکوبه گزارش خبرداغ ، پس از جدایی برانکو از پرسپولیس منزل این مربی به گابریل کالدرون سرمربی جدید پرسپولیس داده شد تا این مربی و دستیارانش در این خانه که در سعادت‌آباد قرار دارد مستقر شوند. کالدرون اما منزل برانکو را برای اقامت نپسندید و به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که برای او منزل بهتری تهیه شود.


در این راستا مسئولان باشگاه پرسپولیس خانه‌ای برای کالدرون در منطقه ولنجک پیدا کردند و به احتمال فراوان فردا قرارداد این منزل جدید برای سرمربی پرسپولیس به امضا خواهد رسید تاکالدرون از سعادت‌آباد به ولنجک نقل مکان کند. این در حالی است که قرار است دستیاران کالدرون در خانه برانکو بمانند و به این خاطر آنها از سرمربی آرژانتینی پرسپولیس برای اقامت جدا خواهند شد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: