کد خبر: ۸۲۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
تعداد بازدید: ۳۰۳
تجری در تذکری:
یک نماینده مجلس گفت: در انتخابات ریاست کمیسیون اصل ۹۰ شاهد تخلفات خلاف شأن از سوی برخی از نمایندگان مجلس بودیم که متاسفانه با وجود تقاضای بازنگری ۱۲۰ نفر از نمایندگان برای برگزاری مجدد انتخابات اما هیات رئیسه مجلس به این موضوع اعتنایی نکرد
هیات رئیسه مجلس به تقاضای نمایندگان برای برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون اصل ۹۰ اعتنا نکردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، فرهاد تجری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی نسبت ضرورت بازگشایی مرز خسروی برای حضور زوار در کشور عراق در ایام اربعین حسینی، تذکر داد.

نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب، گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی افزود: ۳۱ تیرماه سالروز بمباران شیمیایی نسار دیده و زرده از توابع دالاهو است که جنایتی از سوی رژیم صدام بوده که هنوز آثار بر دوش مردم مظلوم منطقه سنگینی می کند که می طلبد مسئولان توجه ویژه ای به این منطقه داشته باشند.

وی همچنین به آبرسانی مناطق گرمسیری حوزه انتخابیه اش که دچار مشکل کمبود آب هستند، اشاره کرد و خواستار توجه مسئولان این حوزه شد.

تجری تاکید کرد: در انتخابات ریاست کمیسیون اصل ۹۰ شاهد تخلفات خلاف شأن از سوی برخی از نمایندگان مجلس بودیم که متاسفانه با وجود تقاضای بازنگری ۱۲۰ نفر از نمایندگان برای برگزاری مجدد انتخابات اما هیات رئیسه مجلس به این موضوع اعتنایی نکرد که انتظار می رفت در این زمینه با عنایت هیات رئیسه جلوگیری از ظلمی انجام شود.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: اینطور نبوده که توجهی به نامه شما درخصوص اعتراض به انتخابات ریاست کمیسیون اصل ۹۰ صورت نگیرد، بلکه با توجه به شخصیت شما این نامه در هیات رئیسه مجلس مورد بحث قرار گرفت، اما راهی در آیین نامه برای تجدید انتخابات ریاست کمیسیون اصل ۹۰ وجود نداشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: