کد خبر: ۸۲۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
تعداد بازدید: ۳۲۶
یک عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان کشور را قرائت کرد.
تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمد وکیلی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را بدین شرح قرائت کرد:

تذکر سیدمهدی مقدسی نماینده اراک، کمیجان و خنداب به رئیس جمهور؛ علت عدم واریز مبالغ کسر شده از حقوق خردادماه فرهنگیان به حساب های بانکی مربوطه.

تذکر مهرداد بائوج لاهوتی نماینده لنگرود به وزیر جهاد کشاورزی؛ تسریع در جلوگیری از واردات برنج در زمان برداشت آن در کشور.

تذکر سیدجواد حسینی کیا نماینده سنقر به رئیس جمهور؛ تسریع در پرداخت پاداش خدمت فرهنگیان از سال ۱۳۹۷ تاکنون.

تذکر سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین، آبیک، البرز به رئیس جمهور؛ دلایل رها شدن هزاران تن پسماند خطرناک در محیط زیست قزوین.

تذکر علی ساری نماینده اهواز، باوی به رئیس جمهور؛ علت اقدامات بدون ضابطه سرپرست آموزش و پرورش در استان خوزستان.

تذکر سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و کشور؛ لزوم تلاش برای بهبود شرایط معلولان و بهسازی معابر و مسیرها برای این افراد.

همچنین این نماینده به رئیس جمهور و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ضرورت ارائه توزیع درباره حذف هدفمند قسمت های پایانی سریال گاندو از سایت آپارات تذکر داد و همچنین تذکر به وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و صنعت، معدن و تجارت؛ لزوم برخورد با اظهارات ساختارشکنانه در جلسه مجمع شرکت فولاد مبارکه، همچنین تذکر به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه ضرورت تلاش دیپلماتیک جهت نجات فوری عالم بزرگ شیخ زکزاکی از چنگال دولت نیجریه.

این نماینده به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره لزوم آسفالت جاده ورودی ناحیه صنعتی در شهرستان فلاورجان.

تذکر نظر افضلی نماینده نهبندان و سربیشه و محمدرضا پور ابراهیمی داورانی نماینده کرمان و راور به وزیر راه و شهرسازی؛ از آن جایی که مدت ۴ ماه از بروز سیل و بسته شدن جاده مواصلاتی حوزه انتخابیه می گذرد چرا اقدامی در بازگشایی آن صورت نمی گیرد.

تذکر سیدمحمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر به وزیر نفت؛ دلایل و مستندات قانونی ضرورت انحلال شرکت بازرگانی گاز ایران که نقش موثری در صادرات گوگرد داشت، چیست؟

تذکر عبدالغفور ایران نژاد نماینده چابهار، نیک شهر و کنارک و علیم یارمحمدی نماینده زاهدان و محمدباسط درازهی نماینده سراوان، سیب، سوران، زابلی به رئیس جمهور؛ درباره لزوم رسیدگی جدی توسط مدیریت محیط زیست استان سیستان و بلوچستان و تمام ابعاد توسعه ای و سرمایه گذاری در چابهار با توجه به توسعه سواحل مکران و منطقه آزاد تجاری چابهار.

تذکر مجمع نمایندگان تهران به وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کشور؛ درباره عدم ساماندهی مطلوب کودکان کار

تذکر صدیف بدری نماینده اردبیل، نمین، نیر، سرعین به رئیس جمهور؛ چرا هیچ نظارتی بر قیمت مایحتاج مردم نمی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: