کد خبر: ۸۲۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۲۲۹
امیر حیدری:
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به توان نظامی بالای جنبش انصارالله یمن گفت: مردم یمن با توکل به خدا و تکیه بر نیروهای خلاق و جوان خود توانستند به خوبی سعودی‌ها را زمین‌گیر کنند.
مردم یمن با تکیه بر نیروهای خلاق خود توانستند به خوبی سعودی‌ها را زمین‌گیر کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری درباره حملات رژیم سعودی به مردم بی‌دفاع یمن و توان پهپادی انصارالله برای مقابله با این حملات اظهار کرد: انصارالله یمن متکی به اسلام و قرآن کریم است.

وی با تأکید بر اینکه انصارالله یمن توان موشکی و پهپادی بالایی دارد، ادامه داد: مردم یمن با توکل به خدا و تکیه بر نیروهای خلاق و جوان خود توانستند به خوبی سعودی‌ها را زمین‌گیر کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان خاطرنشان کرد: بر همه مسلمانان جهان واجب است که به  مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن کمک کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
که عربستان باید بداند که خون یمنی ها بی ارزش نیست و ریاض باید تانوان تجاوزگری خود را بپردازد.
که توقیف نفت‌کش ایران نقض قوانین بین‌المللی به شمار می‌رود ولی متاسفانه سران حیوان وحشی انگلیس جنایتکار شماره یک درک نمی کنند و نمی فهمند.
آمریکا جنایتکار شماره یک و انگلیس جنایتکار شماره یک همراه با کشور جنایتکار شماره یک دیگر ازسال 2015 تاکنون با کمک مالی عربستان سعودی دریمن آدم می کشند، عادل الجبیرنجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت وزیرمشاور درامور خارجه عربستان سعودی دنبال محکوم کردن ایران درخلیج فارس ئ منطقه است شرم آوراست.
ودولت، دولتمردان، مسئولین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: