کد خبر: ۸۲۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳
تعداد بازدید: ۲۵۵
شمخانی در دیدار با نایب رئیس دفتر سیاسی حماس:
صالح العاروری، نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در صدر هیئتی عالیرتبه از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین امروز با علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفت‌وگو کرد.
تنها راه احقاق حق مردم، تکیه بر اراده داخلی و مقاومت اسلامی استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، دریابان شمخانی در این دیدار با یادآوری راهبرد غیر قابل تغییر جمهوری اسلامی در حمایت از مقاومت فلسطین تاکید کرد:اصل بنیادین پشتیبانی از آرمان فلسطین از محکمات انقلاب اسلامی بوده و تا پیروزی کامل جریان مقاومت بر اشغالگران کودک کش تداوم خواهد داشت.

وی طرح موسوم به "معامله قرن" را اقدامی شکست خورده و غیر قابل اجرا عنوان کرد و افزود: در کنار رشد و پیشرفت گروه‌های مقاومت و گسترش نقش‌آفرینی آن‌ها در معادلات مهم منطقه، رژیم صهیونیستی و حامیانش در شرایط شکننده و رو به زوالی قرار دارند و طرح‌های جعلی که مغایر خواست و اراده مردم فلسطین باشد هرگز به نتیجه نخواهد رسید.

وی افزود: برخی کشورهای عربی با وعده های مختلف تلاش داشتند تا میان گروه‌های مقاومت و حامیان اصلی فلسطین، اختلاف و شکاف ایجاد کنند اما مشاهده کردیم که حکام خودفروخته آنان امروز با دشمن صهیونیستی تعامل دارند و برای کشتار مسلمانان از مستشاران نظامی آنها کمک می‌گیرند.

وی با تجلیل از ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین در برابر اشغالگران وضرورت مقابله مستمر با سیاست های سرکوب گرانه رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان تاکید کرد: امروز حامیان فلسطین در سراسر جهان معتقدند که تنها راه پیروزی و احقاق حق مردم، تکیه بر اراده داخلی و مقاومت اسلامی است.

صالح العاروری نیز در این دیدار با قدردانی از حمایتهای مستمر جمهوری اسلامی ایران از مقاومت مردم فلسطین اظهار داشت: دشمنی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی با جمهوری اسلامی و استفاده از ابزار تحریم و تهدید نتوانسته است در اراده راسخ ایران در حمایت از ارمان فلسطین خللی ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: ما به‌عنوان نمایندگان حرکت مقاومت و جنبش حماس همبستگی خود را با جمهوری اسلامی ایران اعلام و تأکید می‌کنیم هرگونه اقدام خصمانه در مورد ایران در واقع اقدام خصمانه ضد فلسطین و جریان مقاومت بوده و ما خود را در خط مقدم حمایت از ایران می‌دانیم.

معاون اسماعیل هنیه ادامه داد: رایزنی، گفت‌وگو و مشورت با مسئولان جمهوری اسلامی پیرامون تحولات جاری در فلسطین و جریان مقاومت از جمله اهداف سفر به ایران است.

العاروری تاکید کرد: از تهدیدات رژیم صهیونیستی بیمی نداریم و با توکل بر خدا و حمایت ایران که بزرگترین حامی گروه‌های مقاومت فلسطینی است با قدرت در برابرتجاوزگری آنها ایستادگی می‌کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: