کد خبر: ۸۲۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
تعداد بازدید: ۴۱۷
ستاره پرسپولیس برای جدایی از این تیم شرط بزرگی را پیشِ‌پای مدیرن قرارداده است.
بندی بسیار عجیب در قرارداد پرسپولیسی‌ها؛ شرط بزرگ ستاره محبوب برای جدایی از سرخ‌هابه گزارش خبرداغ ، از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد، سروش رفیعی که تمام مبلغ قرارداد فصل قبل خود را دریافت کرده است و یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد برای جدایی از این تیم خواهان دریافت 600 میلیون تومان شده است. او به مدیران باشگاه اعلام کرده در صورتی با توافق از این تیم جدا می‌شود که 600میلیون تومان به او پرداخت کنند.

 

در عین حال گفته می‌شود در قرارداد همه بازیکنان پرسپولیس بندی قرار دارد که در صورت مصاحبه علیه باشگاه و مدیران آن، باشگاه می‌تواند یک طرفه قرارداد بازیکن را فسخ کند. سروش رفیعی روز گذشته مصاحبه‌ای علیه مدیرعامل باشگاه انجام داد که می‌تواند دست مدیران پرسپولیس را برای فسخ قرارداد این بازیکن باز کند.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: