کد خبر: ۸۲۰۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
تعداد بازدید: ۳۶۷
میزان مصدومیت کاپیتان پرسپولیس مشخص شد.
رسمی؛ دوری 6 هفته ای کاپیتان پرسپولیس از میادینبه گزارش خبرداغ ، همانطور که پیشتر نوشته بودیم، حسین ماهینی کاپیتان پرسپولیس در اردوی ترکیه دچار مصدومیت شد و حالا پس از انجام آزمایشات پزشکی مدت زمان دوری او از میادین مشخص شد.

 

علیرضا حقیقت در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پزشک متخصص با توجه به نتایج تصویربرداری و معاینات انجام شده، برنامه زمان‌بندی را در ارتباط با حسین ماهینی اعلام کرده است که در اختیار سرمربی قرار دارد.


ماهینی طبق این زمان‌بندی برنامه‌های فیزیکی و تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کند و از دو هفته دیگر کار با توپ آغاز می‌شود. فشار تمرینات مرحله به مرحله بیشتر خواهد شد تا او برای شرایط مسابقه آماده شود. طبق همین زمان‌بندی که به آقای کالدرون هم اعلام شده است، ماهینی 6 هفته دیگر در شرایط مسابقه خواهد بود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: