کد خبر: ۸۲۰۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید: ۴۲۳
باشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال جذب یک مهاجم خارجی است.
هیچ ایجنتی با پرسپولیسی‌ها راه نمی‌آیدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، از روزی که گابریل کالدرون به ایران آمد تا کنون بحث جذب مهاجم خارجی را بار‌ها مطرح کرده و از مدیران باشگاه خواسته تا هر طور شده، یک بازیکن خوب خارجی برای خط حمله به تیم اضافه کنند.

 

مدیران باشگاه با یک لیست عریض و طویل به بازار رفتند و تقریباً با هر بازیکنی که یک فصل در خط حمله یک تیم اروپایی به میدان رفته مذاکره کردند، اما تا به حال نتوانستند بازیکنی را جذب تیم کنند. اولین موضوع در این رابطه، قیمت بالای مهاجمان نسبت به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس است. ایجنت‌ها نمی‌توانند با رقم پیشنهادی باشگاه کنار بیایند و تقریباً هیچ کدام از آنها، با پرسپولیس راه نمی‌آیند.

 

این بار، نه خبری از تخفیف است و نه رضایت قطعی. اگر اوضاع به همین منوال پیش برود، پرسپولیس باز هم زمان از دست می‌دهد و جذب مهاجم خارجی مدام به تعویق می‌افتد. از این رو، پرسپولیسی‌ها یا باید رقم را بالاتر ببرند یا بی‌خیال زمان شوند تا شاید یک مهاجم خارجی جذب کنند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: