کد خبر: ۸۲۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: ۱۰۶۹
بر اساس شنیده‌ها، استقلال برای تقویت سمت چپ خط دفاعی خود، مدافع سابق تیم اوسترشوندس سوئد را در نظر گرفته است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، باشگاه استقلال پس از معرفی آندره‌آ استراماچونی به عنوان سرمربی جدید خود و  جذب چندین بازیکن، خود را آمادۀ فصل آینده رقابت‎های باشگاهی می‌کند.


البته لیست آبی‌‌ها هنوز تکمیل نشده است و مسئولان این باشگاه در حال مذاکره برای به‌خدمت گیری چند بازیکن دیگر برای پُست‌های مدنظر سرمربی ایتالیایی‌ هستند. یکی از پُست‌هایی که استراماچونی تأکید دارد بازیکن جدید جذب شود، سمت چپ خط دفاعی آبی‌ها است. جایی که این تیم تنها میلاد زکی‌پور را در اختیار دارد و اگر در طول فصل این مدافع دچار مصدومیت شود، بازیکن جایگزینی برای او نخواهد بود.

بر همین اساس، شنیده‌ها حاکی از این است که مسئولان باشگاه استقلال، گابریل سومی، مدافع-هافبک تیم نیوانگلند رولوشن آمریکا را در نظر گرفته‌ و مذاکراتی با او داشته‌اند. این بازیکن سوری-سوئدی سابقۀ حضور در تیم اوسترشوندس  را هم در کارنامه دارد. گفتنی است سومی و سامان قدوس، ستاره ایرانی تیم آمیان فرانسه، بین سال‌های 2016 تا 2017 در این تیم سوئدی با یکدیگر هم‌بازی بوده‌اند.


باید منتظر ماند و دید آیا استقلال در نهایت موفق به جذب این بازیکن خواهد شد یا خیر!


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: