کد خبر: ۸۲۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
تعداد بازدید: ۵۹۹
محسن غرویان مدرس فلسفه اسلامی حوزه علمیه قم می‌گوید: بالاخره آقای خاتمی در بین مردم محبوبیت فوق‌العاده‌ای دارد و به همین دلیل مردم حرف و توصیه‌های ایشان را جدی می‌گیرند. انشاءالله در انتخابات آتی ایشان بازهم ورود خواهد کرد تا اسباب انتخاباتی پرشور فراهم شود.
محسن غرویان: خاتمی باید دوباره تَکرار کند/ مردم حق دارند، به نوعی به شرایط بدی که دچارش شده‌اند،‌ اعتراض کنند/  آقای خاتمی در بین مردم محبوبیت فوق‌العاده‌ای دارد
به گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها، محسن غرویان مدرس فلسفه اسلامی حوزه علمیه قم با روزنامه همدلی گفتگو کرده است.


بخشی از این گفتگو را بخوانید:

مردم باید بدانند که رای ندادن در هیچ شرایطی و با هر عذر و بهانه‌ای که باشد، کار خوبی نیست. مردم با رای دادن در اتفاقات کشور سهیم می‌شوند و به نوعی با انتخاب خود در اجرایی شدن برنامه‌ها و اتخاذ تصمیم‌‌های مهم نقش‌آفرینی خواهند کرد. بالاخره مملکت، مملکت خودمان است و باید برای رسیدن به پیشرفت و توسعه حمیت به خرج بدهیم. اگر مردم خدای ناکرده با صندوق‌های رای قهر کنند، شک نداشته باشید که مشکلاتی عدیده انتظارمان را خواهد کشید.

اما مردم گله دارند و می‌گویند رای‌هایی که در این چند سال داده‌اند، برای‌شان آورده‌ای نداشته است. در واقع مشخصا از عملکرد دولت روحانی و مجلس دهم رضایت ندارند.

مردم حق دارند، به نوعی به شرایط بدی که دچارش شده‌اند،‌ اعتراض کنند. در چنین فضایی لازم است تا با گفت‌وگو و ارائه گزارش و سخنرانی‌ها و برگزاری جلسات مختلف فضا را برای حضور در انتخابات فراهم کنیم.

بالاخره آقای خاتمی در بین مردم محبوبیت فوق‌العاده‌ای دارد و به همین دلیل مردم حرف و توصیه‌های ایشان را جدی می‌گیرند. انشاءالله در انتخابات آتی ایشان بازهم ورود خواهد کرد تا اسباب انتخاباتی پرشور فراهم شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
0
0
به شرایط بد دچار نشده آیم، دچار کرده آید ما را، آخوندی ک فکر مردم نیست آخوند نیست
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: