کد خبر: ۸۲۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
تعداد بازدید: ۱۴۳۴
بازیکن جوان و مستعد پرسپولیس در آستانۀ جدایی از این تیم قرار گرفت.
جدایی بازیکن با استعداد و آینده‌دار پرسپولیس از این تیمبه گزارش خبرداغ ، ابوالفضل درویش وند چند فصلی است که در پرسپولیس حضور دارد اما درخشش بیرانوند اجازۀ حضور درون دروازه را در دیدارهای رسمی به این بازیکن جوان و با استعداد نداده است و هر از چندگاهی هم که بیرانوند مصدوم و یا محروم است رادوشوویچ انتخاب نهایی کادر فنی بوده است.

 

اما باز هم با این شرایط درویش وند به عنوان گزینۀ سوم از شرایط موجود راضی بود تا اینکه سرخ‌پوشان چندی پیش امیرحسین بیات، دروازه‌بان جوان فوتبال ایران را به خدمت گرفتند و همین امر موجب شد تا دروازه‌بان سوم سرخ‌پوشان در فصل گذشته به فکر جدایی از تیم محبوبش بیفتد زیرا که در حال حاضر گزینۀ چهارم می‌باشد.

 

درویش وند قصد دارد فوتبال خود را در تیمی ادامه دهد که بیشتر درون زمین قرار بگیرد تا بتواند با ارائۀ عملکردی خوب دیده شود و مسیر فوتبال خود را بسازد. باید دید در نهایت این بازیکن آینده‌دار چه تصمیمی دربارۀ تیم آیندۀ خود خواهد گرفت و با جدایی از پرسپولیس پیراهن کدام تیم را برتن خواهد کرد.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: