کد خبر: ۸۲۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
تعداد بازدید: ۲۳۲
رئیس‌جمهوری آمریکا به دستگیری جاسوس‌های این کشور از سوی وزارت اطلاعات ایران واکنش نشان داد.
عصبانیت ترامپ از انتشار خبر دستگیری جاسوس‌های آمریکاییبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، در واکنش به دستگیری جاسوس‌های این کشور از سوی وزارت اطلاعات ایران در ادعایی بی‌اساس این خبر را «کاملا دروغین» خواند.

مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات در تشریح اقدامات اخیر این وزارتخانه در خصوص جاسوسان آمریکایی و طیف‌شناسی آنها گفت: جاسوس‌های شناسایی شده شاغلان مراکز حساس و حیاتی و همچنین بخش خصوصی مرتبط با این مراکز هستند که به عنوان پیمانکار یا مشاور در حال فعالیت بودند. این مراکز شامل حوزه‌های اقتصادی، هسته‌ای، زیرساختی، نظامی و سایبری کشور بوده است.

وی افزود: تعداد کل جاسوسان شناسایی شده ۱۷ نفر است که به صورت سلولی در ایران فعالیت می‌کردند یعنی هر کدام از آنها با یک افسر اطلاعاتی سیا در ارتباط بوده‌اند.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ترامپ در پیامی توئیتری مدعی شد: «گزارش دستگیری جاسوس‌های آمریکایی در ایران کاملا دروغین است. این خبر چیزی نیست جز پروپاگاندای این کشور. اقتصاد ایران نابود است و وضعیتش بدتر می‌شود. ایران ‌فاجعه‌ای به تمام معنا است!»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: