کد خبر: ۸۲۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
تعداد بازدید: ۱۱۲۵
احمدرضا احمدوند پُست معناداری در اینستاگرامش منتشر کرد.
به گزارش خبرداغ ، احمدرضا احمدوند، پدیده آینده‌دار فوتبال ایران که فصل گذشته به استقلال پیوسته بود، چندی پیش با قراردادی رسمی راهی پرسپولیس شد.

 او سال قبل با قراردادی پنج ساله به جمع آبی‌ها اضافه شد و سپس برای گذراندن خدمت سربازی، راهی تیم مقاومت تهران شد. اما پس از اتمام خدمت سربازی، احمدوند با بی‌توجهی مسئولان باشگاه استقلال روبه‌رو شد. همین مسئله موجب شد این بازیکن با فسخ یک‌طرفۀ قراردادش با آبی‌پوشان، راهی تیم رقیب شود.

انتقال ستاره تیم امید ایران از استقلال به پرسپولیس، جنجال‌هایی را در فضای فوتبالی کشور ایجاد کرد. مدیران آبی‌ها معتقد بودند قرارداد این بازیکن با قرمزها، غیرقانونی است و به همین دلیل از این تیم شکایت خواهند کرد. اما احمدوند عصر امروز برای پایان دادن به این مشکلات، راهی باشگاه استقلال شد و با امیرحسین فتحی، جلسه‌ای برگزار کرد.


 
او که پس از پیوستن به جمع سرخ‌های پایتخت، با اتهاماتی از سوی هواداران استقلال مواجه شده بود، ساعاتی پیش، ویدئویی از حضور خود در استادیوم آزادی برای تماشای دیدار پرسپولیس در اینستاگرام خود منتشر کرد تا نشان دهد هوادار متعصب این تیم است.

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: