کد خبر: ۸۲۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶
تعداد بازدید: ۲۲۴
یک مقام اسرائیلی با رئیس گروه اقدام ایران درباره تنش‌های اخیر خلیج فارس گفت‌وگو کرد.
گفت‌وگوی یک مقام رژیم صهیونیستی با برایان هوک درباره تنش‌های خلیج فارس

به گزارش خبرداغ  به نقل از عاروتص شوآ، صبح امروز یک مقام اسرائیلی با برایان هوک رئیس گروه اقدام ایران درباره تنش‌های اخیر خلیج فارس دیدار و گفت‌وگوی مختصری داشت.

این جلسه با حضور با نمایندگان کشورهای مختلفی که قصد حضور در ائتلاف سنتینل را دارند برگزار شده است. هدف آمریکا از تشکیل این ائتلاف چند ملیتی حفاظت از کشتی‌های منطقه ادعا شده است. اما هنوز مشخص نیست که کدام کشورها به این نیرو پیوسته‌اند.

پیش از این سنتکام بازوی تروریستی آمریکا در خاورمیانه مدعی شد عملیات «سنتینل» در چارچوب ائتلاف دریایی، ضامن امنیت کشتیرانی در آبراه‌های منطقه خواهد بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: «این چارچوب امنیت دریایی به کشورها امکان خواهد داد تا کشتی‌های پرچم‌دارشان را اسکورت کرده و از کمک دیگر کشورها هم برای همکاری و ایجاد آگاهی و نظارت دریایی کمک بگیرند.»

 

 

 

این وبگاه بدون ذکر نام مقام صهیونیستی حاضر در این جلسه و مکان برگزاری آن نوشت:

عاروتص شوع نوشت که دعوت از مقام اسرائیلی برای حضور در جلسه توجیهی می‌تواند پیامی دال بر دعوت از تل‌آویو برای حضور در نشست امنیت دریایی در بحرین باشد. این نشست قرار است پاییز سال جاری در این کشور برگزار شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: