کد خبر: ۸۲۰۳۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
تعداد بازدید: ۲۲۸
یک عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: کشتی ایرانی توقیف شده در جبل‌الطارق را هر چه سریعتر آزاد کنید تا مجبور نباشیم از همه کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی که از تنگه هرمز عبور می‌کنند عوارض دریافت کنیم.
کشتی ایرانی توقیف شده در جبل‌الطارق را هر چه سریع‌تر آزاد کنید

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مصطفی کواکبیان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از اقتدار نیروی سپاه پاسداران و فعالیت‌های دیپلماتیک ظریف و دستگاه دیپلماسی کشورمان گفت: به عنوان رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران انگلیس به وزیر خارجه این کشور می‌گویم که شما به دستور آمریکا کشتی ایرانی را به صورت غیرقانونی توقیف کردید اما کشتی شما به دلیل موارد نقض قوانین بین‌الملل در خلج فارس متوقف شد از این رو به جای تهدید و تحریم، کشتی ایرانی توقیف شده در جبل‌الطارق را هر چه سریعتر آزاد کنید تا مجبور نباشیم از همه کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی که از تنگه هرمز عبور می‌کنند عوارض دریافت کنیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار توجه شبکه ۵ صدا و سیمای جمهوری اسلامی به موضوع انتخابات شورایاری‌ها در استان تهران شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور خواستار معرفی هر چه سریعتر وزیر آموزش و پرورش به مجلس پیش از مهرماه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: