کد خبر: ۸۲۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
تعداد بازدید: ۲۹۹
دوره آموزشی آشنایی با عارضه و خطاهای دارویی با حضور مسئولان و کارکنان بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در این مجموعه برگزار شد.
برگزاری دوره آموزشی آشنایی با عارضه ‏و خطاهای دارویی در بیمارستان کیش

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش این دوره آموزشی طبق برنامه ریزی سالیانه و بر اساس دستورالعمل معاونت غذا و دارو، سه شنبه 25 تير با حضور دكتر مهران روشن معاون فني و درماني بيمارستان ، دكتر فرشته نعمت الهي مسئول فني داروخانه، مترون،پرسنل بخش درمان و سرپرستاران این مجموعه برگزار شد.

دراین دوره که با عنوان کلاس آموزشیADR  برگزار می شود و براساس تعریف سازمان بهداشت جهانی، آشنایی با عارضه ‏ناخواسته دارویی نام گرفته است شرکت کنندگان با تعریف، علایم و  چگونگی گزارش واکنش های ناخواسته و زیان آور مصرف دارو در دوزهای معمول جهت پیشگیری، ‏تشخیص و درمان بیماری یا تغییر عملكرد فیزیولوژیكی آشنا شدند.

دکتر فرشته نعمت الهي مسئول فني داروخانه در این خصوص گفت:  مصرف ایمن و سالم داروها برای پزشکان و داروسازان، پرستاران، مراجع قانونی دارویی، وزارت بهداشت، شرکتهای داروسازی و عموم جامعه مقوله ای مهم و اساسی است و اگر چه هدف تمام دست اندرکاران حفظ سلامت جامعه، استفاده از داروها بدون ایجاد ضرر و زیان برای بیمار می باشد ،اما هیچ دارویی بدون ایجاد عارضه وجود ندارد .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: