کد خبر: ۸۲۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۱۳۴۸
پرسپولیس برای تقویت خط حملۀ خود قصد دارد مهاجم آرژانتینی و پا به توپ را جذب کند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، یکی از بازیکنانی که سرخ‌پوشان برای خط حملۀ خود مدنظر دارند فرانکو دی سانتو است. این مهاجم آرژانتینی با 30سال سن در سه لیگ معتبر اروپا توپ زده و در تیم‌های مطرحی هم به میدان رفته است. دی‌سانتو در لیگ برتر انگلیس به همراه تیم‌های ویگان، بلکبرن و چلسی توانسته 122بار به میدان برود و 14گل را نیز به ثمر برساند.

 

این مهاجم پا به توپ و خلاق در بوندسلیگا هم در دو تیم وردربرمن و شالکه حضور داشته و در 120بازی موفق به زدن 22گل شده است. دی‌سانتو فصل گذشته هم با پیراهن رایووایکانو در لالیگا به میدان رفت تا تجربه‌ای گران‌بها از سطح اول جهان را کسب کند که مطمئناً با حضور در پرسپولیس به سرخ‌پوشان کمک شایانی خواهد کرد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهروز بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
0
0
واقعا زحمت کشیدن تو 120 بازی 22 گل بدرد تیم دسته یک میخوره محمد عباس زاده تو دسته یک با 28 بازی 24 گل زده تازه شم عباس زاده 28 سال داره این آقا 30 سال تازشم سفید امضا میکنه نه مثل آرژانتینی میلیاردی بگیره
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: