کد خبر: ۸۲۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
تعداد بازدید: ۲۰۱
فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری فردی که با تهدید اقدام به سرقت از افراد سالخورده در سطح شهرستان می‌کرد، خبر داد.
سارق افراد سالخورده دستگیر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری فردی که با تهدید اقدام به سرقت از افراد سالخورده در سطح شهرستان می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ روح‌الله گراوندی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف توسط فردی ناشناس که با سر و صورتی بسته و با تهدید اقدام به سرقت از افراد سالخورده می‌کرد، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس دزفول قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۲ با تجزیه و تحلیل وقوع سرقت‌ها و استفاده از منابع محلی سرانجام موفق شدند هویت سارق را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه فرد سارق را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیس و پس از مواجهه حضوری با مالباختگان به پنج فقره سرقت به عنف از افراد سالخورده در سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی دزفول در پایان یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: