کد خبر: ۸۲۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۲۱۰۷
ستارۀ خارجی استقلال با رفتار و شخصیت حرفه‌ای خود بازیکنان این تیم را سورپرایز کرده است.
شیخ استقلال، آبی‌پوشان را سورپرایز کردبه گزارش خبرداغ ، بازیکنان استقلال شیخ تازه وارد را بازیکنی مهربان،دوست داشتنی و البته بااخلاق حرفه ای توصیف می‌کنند. یک بازیکن کاملا باشخصیت که درنظم و انضباط تیمی هم زبان‌زد سایر اعضای تیم شده است به موقع درمحل تمرین و کلاس‌های توجیهی استراماچونی حضور پیدا می‌کند اهل نق زدن و غرغرکردن نیست وکارش راطبق برنامه‌ای که به او داده شده انجام می‌دهد.

 

از این گذشته شیخ دیاباته ازنظرفنی  به خوبی باتوپ، تکنیک‌های ابتدایی و پیشرفته فردی‌اش آشناست و در نهایت فوتبال را باهوش بازی می‌کند.به‌درستی خودش را درموقعیت گل‌زنی قرار می‌دهد و توانایی بالایی درچهارچوب‌شناسی دارد اینکه ازهرنقطه‌ای حتی پشت به دروازه توپ را به درون چهارچوب با فواصل نزدیک شلیک می‌کند. مجموعۀ این خصوصیات فردی و فوتبالی از دیاباته در میان بازیکنان استقلال شخصیتی محبوب و دوست‌داشتنی ساخته است که باعث سورپرایز همۀ این بازیکنان نیز شده است.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: