کد خبر: ۸۲۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
تعداد بازدید: ۲۶۴
در حالی که فردوس کاویانی به دلیل کسالت در مراسم بزرگداشتش حاضر نشد، فاطمه معتمدآریا لوح تقدیر کاویانی را به دخترش اهدا کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: عصر روز گذشته مراسم بزرگداشتی به همت برخی از اهالی سینما برای فردوس کاویانی بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون در خانه سینما برگزار شد.

هدیه معتمدآریا به دختر فردوسی کاویانی

در این مراسم چهره‌هایی چون فاطمه معتمدآریا، حمید جبلی، علیرضا خمسه، سیروس ابراهیم‌زاده و ... حضور داشتند.

فردوس کاویانی به دلیل کسالت در این مراسم حضور نداشت و آرمیتا کاویانی به نمایندگی از پدر در مراسم حضور یافت.

معتمدآریا در این مراسم با حضور روی صحنه لوح تقدیر کاویانی را به دخترش اهدا کرد.

هدیه معتمدآریا به دختر فردوسی کاویانی

در پایان این مراسم یک پیام تصویری از کاویانی پخش شد که در آن عنوان کرد: خیلی خوشحالم در خدمت شما هستم. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید.

وی در این پیام عنوان کرد: حال خوشی ندارم. شرایط به گونه ای بوده است که مدت‌هاست که نتوانستم کاری داشته باشم. از شما عزیزان که جویای احوال من هستید خیلی ممنونم شما باعث شادی و انرژی دادن به من می‌شوید.

دختر کاویانی نیز در این جلسه گفت: از طرف پدر عذرخواهی می‌کنم که نتوانست در اینجا حضور پیدا کند. من عشق را از او آموختم او عاشق است و همیشه نگران مردمش بود. من عشق خالصانه را از پدرم آموختم و امیدوارم بتوانم مثل او باشم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: