کد خبر: ۸۱۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
تعداد بازدید: ۲۲۲
محمد نژادمهدی مدافع میانی ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که تمام تمرکز این تیم روی بازی حساس مقابل الاتحاد عربستان است.
نژادمهدی: ذوب‌آهن متکی به بازیکن خاصی نیست
به گزارش خبرداغ به نقل از ایران ورزشی: محمد نژادمهدی مدافع میانی ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که تمام تمرکز این تیم روی بازی حساس مقابل الاتحاد عربستان است. نژاد‌مهدی در مورد آخرین وضعیت ذوب‌آهن می‌گوید: «تیم ما خوشبختانه شرایط خوبی دارد و تمرینات طبق برنامه کادر‌فنی جلو می‌رود. بازی‌های دوستانه هم به تیم کمک می‌کند تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند.

ما می‌خواهیم برای شروع فصل جدید در بهترین شرایط ممکن قرار بگیریم و با این هدف خیلی جدی تمرین می‌کنیم.» مدافع ذوبی‌ها با اشاره به جدایی بازیکنانی مثل مظاهری، حسینی، اوساگوآنا و... که ممکن است تیم را با مشکل مواجه کند، ادامه می‌دهد: «ذوب‌آهن تیمی است که در این سال‌ها نشان داده به دو یا سه بازیکن خاص متکی نیست و مطمئناً تیم ما با تدابیر کادر‌فنی راه خوب خود را ادامه خواهد داد.»

محمد نژادمهدی در رابطه با اینکه آیا ذوب‌آهن می‌تواند در فصل جدید لیگ برتر مدعی قهرمانی باشد، می‌گوید: «از حالا نمی‌توان در این خصوص پیش‌بینی خاصی انجام داد، در ضمن خیلی از تیم‌ها هم با هزینه‌های هنگفت دنبال قهرمانی هستند. مطمئناً هدف ما قرار گرفتن در جمع مدعیان است و امیدوارم امسال از همین ابتدای لیگ نتایج خوبی بگیریم.» نژادمهدی با اشاره به تقابل تیمش با الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، توضیح می‌دهد: «شروع فصل جدید برای ما، بازی برابر الاتحاد خواهد بود و تمام تمرکز ذوب‌آهن روی شکست دادن الاتحاد است. می‌دانیم آنها تیم پرقدرتی هستند ولی ما در مراحل قبلی شایستگی‌مان را نشان دادیم. تیم ما این ظرفیت را دارد که الاتحاد را شکست بدهد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: