کد خبر: ۸۱۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۳۰۱
دفتر حمایت از نوآوری بانک تجارت با انعقاد تفاهم‌نامه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در صندوق نوآوری و شکوفایی آغاز به کار کرد.
بانک تجارت به شرکت های دانش بنیان وام می دهدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک تجارت، مراسم امضای تفاهم‌نامه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و آغاز به کار دفتر حمایت از نوآوری بانک تجارت در صندوق نوآوری و شکوفایی، امروز چهارشنبه با حضور رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت و علی وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت در این مراسم با اشاره به حرکت علوم فناوری به سمت تکنولوژیهای دانش بنیان اظهار داشت: یکی از مصداق های بارز حمایت از تولید ملی حمایت از طرح های نوآورانه و دانش بنیان از طریق تامین مالی و ارائه خدمات مشاوره ای است.

وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با صندوق نوآوری وشکوفایی دفتری در اختیار بانک قرارداده شده که تیم مستقر در این دفتر، مدارک شرکتها را بررسی کرده و 1500 شعبه بانک بر اساس مدارک ارسالی از این دفتر تسهیلات و خدمات مورد نیاز را به شرکت ها ارائه می دهند.

روح الله ذوالفقاری، معاون برنامه‌ریزی صندوق نوآوری و تجاری نیز در خصوص آغاز به کار رسمی این دفتر گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی بر اساس سیاستی که از سنوات گذشته در آن شکل گرفته در راستای کمک به کسب و کارهای دانش‌بنیان، خلق ثروت و سیاست‌های پایدار کشور فعالیت می‌کند.

وی اظهار داشت: در همین راستا همکاری با نهادهای تخصصی مالی در اولویت این صندوق قرار گرفت که بانک‌ها نیز یکی از این نهادها است.

ذوالفقاری ادامه داد: در اواخر سال گذشته تعامل با بانک‌ها در دستور کار صندوق نوآوری و شکوفایی قرار گرفت که موفق شدیم با بانک تجارت توافقاتی را انجام دهیم و امروز شاهد تبادل تفاهم‌نامه و راه‌اندازی رسمی دفتر نوآوری بانک تجارت در صندوق هستیم.

همچنین حمیدرضا شریفیان معاون مدیرعامل بانک تجارت گفت: تفاهم‌نامه‌ای که امروز انجام شد در راستای مسولیت اجتماعی بانک قابل تعریف است، امیدواریم بانک تجارت با توجه به توان و تجربه خود به شرکت‌های دانش‌بنیان و رشد و توسعه صنایعی که نیاز به این مباحث دارند، کمک کند.

وی افزود: یکی از مباحثی که در دانش‌بنیان‌ها مهم است، مباحث مشاوره است و شاید امکان دسترسی کمتری به خدمات مشاوره داشته باشند که بانک تجارت امکان مشاوره را با راه‌اندازی این دفتر برای شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم کرده است تا با هزینه کمتر و در زمان کمتر این خدمات را در اختیار داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: